تعداد دقیق کل فوتی های کرونایی استان کرمان تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۴ هزار و ۸۳ نفر است. به گزارش فت فتو؛ مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت […]

مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۴ هزار و ۸۳ نفر است.

به گزارش فت فتو؛ مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان هزار و ۱۲۱ مورد است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۵۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری هستند افزود: ۵۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۹۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری ۲۴۹ بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون به ۳۳ هزار و ۹۹۸ مورد رسیده است.

وی به فوت ۲۱ بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به ۴ هزار و ۸۳ نفر رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان ۶۲۸ هزار و ۵۰۵ مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را ۱۹۹ هزار و ۷۸۹ مورد است.

 




تعداد دقیق کل فوتی های کرونایی استان کرمان تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

منبع:بــرنا
?
تعداد دقیق کل فوتی های کرونایی استان کرمان تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۰