تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه است. به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مشترک فرماندهان انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه است.

به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تسلیت ایام اربعین حسینی از بازگشایی مدارس به عنوان بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی در کشور نام برد و افزود: بازگشایی مدارس نیازمند همکاری و تعامل همه مردم، نهاد های دولتی و غیر دولتی و نیرو های مسلح با آموزش و پرورش است.

رضایی به نقش پر رنگ نیروی انتظامی در بازگشایی مدارس و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش ضرورتی انکار ناپذیر در راستای پیشگیری از جرایم مختلف است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پروژه مهر سال تحصیلی آینده از ابتدای سال ۱۴۰۱ در استان در حال اجرا است گفت: مانور بازگشایی مدارس در روز ۲۱ شهریور ماه در مدارس سراسر استان برگزار شد.

رضا رضایی با بیان اینکه سرویس مدارس استان نیز در قالب کارگروه ماده ۱۸ ساماندهی شده است از همکاری موثر نیروی انتظامی در زمینه ساماندهی سرویس مدارس تقدیر و تشکر کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا برای همه ی عزیز هستند و بزودی طی همایشی از فرزندان دانش آموز شهدای نیروی انتظامی برگزار می شود.

رضایی با تاکید بر نقش موثر نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب های گوناگون در مدارس گفت: زمینه حضور نیروی انتظامی در تمامی مدارس استان فراهم شده و جلسات تخصصی نیروی انتظامی و مدیران مدارس به صورت شهرستانی و منطقه ای برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی گفت: اگر آموزش و پرورش با تعامل و همکاری سایر نهاد های دولتی و غیر دولتی به خوبی رسالت خود را انجام دهد بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه های مختلف به حداقل می رسد.

بر پایه این گزارش: نشست مشترک فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و فرماندهی انتظامی استان به صورت مجازی برگزار شد.




تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه است

منبع:یـزدان کـرمان
? تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش جرایم در جامعه است