تعامل با مجلس و دولت هدف‌گذاری اصلی شورای‌عالی استان‌ها است

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای‌عالی استان‌ها گفت: تعامل با مجلس و دولت برای رسیدن شوراها به جایگاه اصلی خودشان، هدف‌گذاری اصلی شورای‌عالی استان‌ها است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز سروری رئیس شورای‌عالی استان‌ها امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان کرمان در جمع خبرنگاران با ابراز “از حضور در […]

گروه استان‌ها ـ رئیس شورای‌عالی استان‌ها گفت: تعامل با مجلس و دولت برای رسیدن شوراها به جایگاه اصلی خودشان، هدف‌گذاری اصلی شورای‌عالی استان‌ها است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، پرویز سروری رئیس شورای‌عالی استان‌ها امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان کرمان در جمع خبرنگاران با ابراز “از حضور در کرمان و گلزار شهدای این شهر خوشحال هستم” اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد شورای اسلامی در کشور از جایگاه بهتری برخوردار شود.

وی با بیان “طبیعی است که با انتقادات و پیشنهاداتی روبه‌رو باشیم” گفت: جلساتی در سطح کشور در حال برگزاری بوده و تعامل با مجلس و دولت هدف‌گذاری اصلی شورای عالی استان‌ها است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه عدم انطباق آنچه هست و آنچه که باید باشد وجود دارد افزود: قانون اساسی برای شوراها یک پیش‌بینی خیلی موثر و مفید کرده و فاصله زیادی بین آنچه که قانون‌گذار برای شوراها تصویب کرده و آنچه که امروز هست، وجود دارد.

وی بیان کرد: دولت و مجلس انقلابی، مردمی و مطلع به موضوعات مدیریت شهری داریم که شرایط خوبی است و تلاش می‌کنیم با تعامل با دولت و مجلس، شوراها را به جایگاه اصلی خودشان برسانیم.

گزارش تسنیم از جلسه روسای کمیسیون‌های شورای شهر کرمان/ انتقاد از افزایش سگ‌گردانی ‌و زباله‌گردی در شهر
استاندار کرمان از عدم پیشرفت ۳ پروژه میراث فرهنگی در شهر کرمان انتقاد کرد
خطر بافت فرسوده شهری پشت نقاب شهر کرمان؛ مشوق‌های دولتی هم گره بافت فرسوده را حل نکرد

سروری ادامه داد: مهمترین موضوع مدیریت یکپارچه شهری است که کار به مردم واگذار شده و توسط شوراها و شهرداری‌ها اداره شود تا مجموعه‌های مهم دولت به سیاست‌گذاری‌های کلان و امور اصلی خودشان بپردازند.

وی با بیان اینکه این موضوع به دولت، شوراها و به مردم کمک بزرگی خواهد کرد و وضعیت آشفته‌ای که در مدیریت استان‌ها و تهران وجود دارد با مدیریت یکپارچه شهری برطرف خواهد شد گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های جدی، بررسی این موضوع، فعال شدن در مجلس برای تصویب این موضوع و همراه کردن دولت برای اجرای این قانون است که اگر در این حوزه موفق شویم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




تعامل با مجلس و دولت هدف‌گذاری اصلی شورای‌عالی استان‌ها است

منبع: تسنــیم
? تعامل با مجلس و دولت هدف‌گذاری اصلی شورای‌عالی استان‌ها است