تصویب قطعنامه اروپا، عواقب بسیاری برای آنان دارد/ سپاه؛ خاص‌ترین نهاد ضدتروریستی جهان است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: بحران‌های منطقه ای، جهانی، سیاسی و نظامی از تبعات تحریم سپاه خواهد بود. احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ در رابطه با اقدام خصمانه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی، گفت: از آنجایی‌که سپاه پاسداران، […]

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: بحران‌های منطقه ای، جهانی، سیاسی و نظامی از تبعات تحریم سپاه خواهد بود.

احمد علی مقدم در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ در رابطه با اقدام خصمانه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی، گفت: از آنجایی‌که سپاه پاسداران، همیشه حامی و کمک کننده مظلومان جهان و مبارزه‌گر با ظالم و ستمگر بوده است و هدف نهایی آن نیز پاک کردن زمین از لوث وجود رژیم جنایتکار صهیونیستی بوده است؛ لذا هر از چند گاهی امثال این اقدام اخیر در پارلمان اروپا تصویب می‌شود تا از یک طرف جلوی پیشرفت‌ها و اقدامات بشر دوستانه سپاه را بگیرند و از طرفی دیگر می‌خواهند ذهن ملت‌های خودشان را از شکست سختی که در اغتشاشات اخیرخورده‌اند منحرف کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با محکوم کردن این حرکت احمقانه، افزود: هدف جانبی دشمن از تحریم‌های همه جانبه، قطع رابطه و اتحاد جمهوری اسلامی با جبهه مقاومت است و اتحادیه اروپا با این اقدام می‌خواهد حداقل کوچکترین مقابله‌ای با سپاه کرده باشد اما این تهی مغزان نمی‌دانند که این اقدامات و تحریم‌ها، فاقد ارزش عملی و صرفا یک مانور تبلیغاتی و غیر‌قانونی مسخره است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که به چه بهانه‌ای اروپا در پی گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌ها و نهادهای تروریستی برآمده است؟ تاکید کرد: اقدام و نقشه جدید دشمن، در امتداد خط اغتشاشات اخیر است چراکه دشمن بعد از شکست فاحش خود با مزدور و تروریست پروری در ایجاد جنگ داخلی و بی حجاب کردن زنان ایرانی، حالا با این ترفند نخ‌نما می خواهد بخشی از شکست و بی آبرویی خود را جبران کند.

وی ادامه داد: بانیان و مسببان داعش حالا درصدند که با این اقدام، سپاه را که نابود‌کننده داعش بوده است را تروریستی بخوانند که این نشان از تروریستی و تروریست پرور بودن خود آنها دارد؛ بنابراین سپاه، خاص‌ترین نهاد ضدتروریستی جهان است و پارلمان اروپا با این تصمیم می‌خواهد همه جهان را بر ضد سپاه متحد کند و با تجزیه و ایجاد شکاف و نفوذ در ایران به حکومت و جامعه ایرانی صدمه بزند؛ اما درحقیقت این متمم قطعنامه‌ای اروپا، طراحی یک عملیات روانی برای نیروهای نظامی کشور ما است اما در نهایت به قیمت بحران‌های شدید همه جانبه علیه خودشان تمام می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در جواب اینکه چرا اروپا در تصویب رسمی و نهایی تصمیم خود مردد است؟ مطرح کرد: این اقدام خلاف موازین حقوقی بین المللی قطعا اگر نهایی شود حتما یکسری عواقب نیز از طرف جمهوری اسلامی برای این کشورها خواهد داشت که مطمئنا برای آنها خیلی گران تمام می‌شود چنانچه که طی سال‌های قبل قوی‌ترین نیروی مقابله‌کننده با داعش و تروریست‌های منطقه، سپاه بوده است و در صورت تصویب این قطعنامه حتما ناامنی‌های ناشی از جولان داعش دامن آنها را خواهد گرفت.

مقدم با تاکید بر اینکه تصویب این اقدام می تواند اقدام تلافی جویانه خطرناکی از سوی سپاه برای سران غربی داشته باشد، تصریح کرد: اروپا در این تصمیم مردد است چراکه اگر آن اجرا شود طرح متقابل مجلس نیز به صورت فوری به رای گذاشته می‌شود و با اقدام متقابل، فوری و قاطع وزارت خارجه کشور ما نیز روبه‌رو می‌شود.

وی با بیان اینکه بحران‌های منطقه ای، جهانی، سیاسی، اقتصادی و نظامی از تبعات تحریم سپاه خواهد بود، عنوان کرد: ایران به‌عنوان یک شاهراه اصلی تجاری و اقتصادی در جهان و تامین کننده نفت و مواد غذایی بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ لذا این تحریم احمقانه می‌توانند بیشتر از آن‌که به ضرر سپاه و کشور ما باشد به زیان خود اروپایی‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بدانند امروز دوران بزنید چند برابر می خورید است، گفت: قطعا با این تصمیم ذلیلانه اروپا که در راستای اغتشاشات و فتنه تخریبی اخیر در ایران بوده است، نه تنها منافعی برای شورای اروپا حاصل نمی‌شود بلکه عواقب بسیاری همچون پایان رسمی برجام نیز عایدش می‌شود بنابراین به دشمنان نادان خود می‌گوییم طبق هشدار رهبر معظم انقلاب «دوران بزن و دررو گذشته؛ یکی بزنید، چندبرابر می‌خورید و آن که باید پایش در منطقه قطع شود آمریکاست نه ایران» حال اگر توانایی رویارویی با ما را دارید، بسم الله.

مقدم ضمن تشریح جواب این سوال که در صورت تصویب طرح و تصمیم یاد شده در اتحاديه اروپا، غربی‌ها چه تبعاتی برای سپاه متصورند؟ توضیح داد: تصویب قطعنامه تروریستی خواندن سپاه پاسداران، نه تنها مبنای حقوقی و قانونی صحیحی ندارد بلکه نقض بزرگ قوانین بین المللی و خلاف منشور سازمان ملل متحد است که می‌خواهند با این اقدام و با محدودیت‌های هدفمند، علیه دستگاه قضا و همه قضات و افرادی‌که که تصمیم گیر در پرونده مجازات معترضان بوده‌اند به مواضع مداخله‌جویانه خود و حمایت از اغتشاشات و فتنه‌گران در ایران ادامه دهند.

وی اذعان کرد: ایجاد تغییرات در موضع اتحادیه اروپا در قبال ایران و اعمال تحریم‌ علیه همه افراد مهم کشور، نهاد‌ها و اعضای مجلس که مرتبط با مجازات‌های اخیر فتنه‌گران بوده اند و همچنین حمایت از همجنس‌گرایان و به دید ناقص آنها یکسری مثلا عواقب از تبعات تحریم سپاه است؛ لذا از این متمم قطعنامه اروپا می‌توان نتیجه گرفت که همه تلاش سران غربی به بهانه آزادی زن و روابط نامشروع، برای ساقط کردن جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و رسیدن به اهداف شوم خود است و نه حمایت از حقوق بشر و کرامت انسانی!

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: این اقدام حقیرانه غرب ناشی از ضعف قدرت و عدم توانایی مقابله و رقابت استکبار و استعمار جهانی با ایران مقتدر و در راس آن سپاه پاسدارانش است اما این طرح، سندی غیر الزام‌آور است چراکه نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند لذا هر مصوبه‌ای علیه سپاهیان شجاع و غیرتمند ما با اقدام قاطع و مصوبات فوری و متقابل مجلس ایران پاسخ داده خواهد شد.

انتهای خبر/م




تصویب قطعنامه اروپا، عواقب بسیاری برای آنان دارد/ سپاه؛ خاص‌ترین نهاد ضدتروریستی جهان است

منبع:آرمـان
? تصویب قطعنامه اروپا، عواقب بسیاری برای آنان دارد/ سپاه؛ خاص‌ترین نهاد ضدتروریستی جهان است