تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر /۲ کشته و ۱۷ مصدوم

فت فتو/کرمان  رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ۲ کشته و ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.  صابری گفت: حدود ساعت ۱ بامداد امروز سه شنبه(۱۴ دی ماه) به دنبال دریافت گزارش برخورد اتوبوس به تریلی در کیلومتر ۱۰ محور باغین به بردسیر بلافاصله ۵ تیم فوریت های پزشکی […]

فت فتو/کرمان  رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر ۲ کشته و ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

 صابری گفت: حدود ساعت ۱ بامداد امروز سه شنبه(۱۴ دی ماه) به دنبال دریافت گزارش برخورد اتوبوس به تریلی در کیلومتر ۱۰ محور باغین به بردسیر بلافاصله ۵ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان افزود: در پی این حادثه متاسفانه ۲ مَرد ۲۰ و ۲۸ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۱۷ نفر مصدوم شدند که مصدومان شامل ۹ مَرد و ۸ زن با رده سنی ۷ الی ۵۳ ساله می باشند.

رئیس اورژانس کرمان افزود: ۱۴ نفر از مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل و ۳ نفر در محل حادثه درمان سرپایی شدند.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، صابری خاطر نشان کرد: حال عمومی مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است. و طبق گزارش اتوبوس از مشهد عازم بندر عباس بوده است.

انتهای پیام 




تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر /۲ کشته و ۱۷ مصدوم

منبع: ایـسنا
? تصادف اتوبوس و تریلی در محور باغین به بردسیر /۲ کشته و ۱۷ مصدوم