تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان جیرفت/ شهدا نماد ایثار، اخلاص و تمام ارزش‌های ناب اسلامی هستند

حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم نماینده ولی فقیه در جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در این شهرستان جیرفت خبر داد حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در گفتگو با خبرنگار “فت فتو” از جیرفت؛ به بیان مقام و جایگاه والای شهداء پرداخت و گفت: راه […]

حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم نماینده ولی فقیه در جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در این شهرستان جیرفت خبر داد

حضرت حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در گفتگو با خبرنگار “فت فتو” از جیرفت؛ به بیان مقام و جایگاه والای شهداء پرداخت و گفت: راه شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در حقیقت راه شهدای والامقام کربلا است.
 
امام جمعه جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پنج‌شنبه هفته جاری وارد شهرستان جیرفت خواهد شد و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان افتخار میزبانی این شهیدان والامقام را دارند.
 
حضرت حجت الأسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: شهیدان برای دفاع از اسلام عزیز و پاسداری از خاک پاک میهن در مواجهه با دشمن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و حماسه‌ای را در جهان خلق کردند که در باورها نمی‌گنجد.
 
وی تصریح کرد: شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کشور و ملّت در برابر دشمن جان خود را در کف دست گرفتند.
 
امام جمعه جیرفت گفت: ملّت ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدان هستند چرا که از خودگذشتگی آنان اسلام و استقلال و آزادی را به ملّت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نامشان نشانه فداکاری به ارزش‌های والا  می‌باشد.
 
حضرت حجت الأسلام والمسلمین تارم اذعان کرد: یافتن پیکرهاى مطهر شهداى مفقودالأثر و شهدای گمنام نیز خدمتی بزرگ به روحیه ملّى و عموم مردم است و کسانى که این کار مهم و سخت را دنبال می‌کنند در واقع با خارج کردن پیکرهاى مطهر شهداء از غربت، به اضطراب و دلهره خانواده‏‌هاى معظّم آنان پایان می‌دهند.
 
وی افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان کار بسیار بزرگ و با عظمتی است و عظمت ملّت ما به خاطر شهداء و شجاعت رزمندگان اسلام است.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: تکریم شهیدان در حقیقت تکریم ایثار و اخلاص و تمام ارزش‌های ناب و انسان‌ساز اسلامی است که دل‌ها را نورانی می‌کند.

انتهای پیام/امیری




تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان جیرفت/ شهدا نماد ایثار، اخلاص و تمام ارزش‌های ناب اسلامی هستند

منبع:آرمـان
? تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهرستان جیرفت/ شهدا نماد ایثار، اخلاص و تمام ارزش‌های ناب اسلامی هستند