تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند

فت فتو/کرمان مردم دیار شهرستان رفسنجان که به «دیار فاتحان اروند» شهرت دارد، با شکوه خاصی پیکر شهید گمنام را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند. به گزارش فت فتو، عصر امروز ۲۶ دی ماه طی مراسم باشکوهی با حضور حماسی مردم رفسنجان و جمعی از مسئولان، پیکر شهید گران‌قدر دفاع مقدس تشییع و در شهرک […]

فت فتو/کرمان مردم دیار شهرستان رفسنجان که به «دیار فاتحان اروند» شهرت دارد، با شکوه خاصی پیکر شهید گمنام را تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

به گزارش فت فتو، عصر امروز ۲۶ دی ماه طی مراسم باشکوهی با حضور حماسی مردم رفسنجان و جمعی از مسئولان، پیکر شهید گران‌قدر دفاع مقدس تشییع و در شهرک یادگار امام خاکسپاری شد.

مراسم تشییع این شهید والامقام با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان و جمع زیادی از مسئولین و مردم ولایتمدار عصر امروز در میدان شهید سپهبد سلیمانی شهر رفسنجان برگزار و پیکر شهید تا محل شهرک یادگار امام در آرامگاه ابدی اش بدرقه شد.

پیکر مطهر شهید گمنام در استقبالی کم نظیر روز پنجشنبه گذشته به منطقه کبوترخان رسید و سپس در مناطقی از رفسنجان ازجمله بخش فردوس و نوق مورد استقبال قرار گرفت.

شهید گمنام سپس مورد استقبال مردم انار، کشکوئیه، سرچشمه و برخی روستاهای بخش مرکزی قرار گرفت.

این شهید جاویدالاثر ۲۳ ساله در تاریخ ۱۹ اسفند سال ۶۳ در منطقه شرق دجله، در عملیات بدر به شهادت رسیده در روز پنجشنبه وارد رفسنجان شد و پس از وداع مردم این خطه عصر امروز یکشنبه در گلزار شهدای شهرک یادگار امام به خاک سپرده شد.

تشییع این شهید لحظه‌ها، تصاویر و صحنه های زیبایی را رقم زد و دل‌های بی‌قراری را آرام کرد و مادران شهدا، این شهید را به مانند فرزند خود در آغوش گرفتند و برایش مادری کردند. این شهید امروز آرام بخش جان‌ها و دل‌های بی‌قراری شد که سال‌ها منتظر نگاه محبت آمیز و آرام بخش یک شهید گمنام بودند تا مسیری روشن را به آن‌ها نشان دهد.

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروندتشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند

تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند

انتهای پیام 




تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند

منبع: ایـسنا
? تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در دیار فاتحان اروند