تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رفسنجان

رفسنجان – فرماندار رفسنجان گفت: در پی تشدید وضعیت کرونا در شهرستان رفسنجان محدودیت‌هایی تا اطلاع ثانوی در شهرستان رفسنجان اعمال خواهد شد. مجید فصیحی هرندی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در سطح شهر از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه تا ساعت ۴ بامداد با جدیت بیشتر انجام خواهد شد و […]

رفسنجان – فرماندار رفسنجان گفت: در پی تشدید وضعیت کرونا در شهرستان رفسنجان محدودیت‌هایی تا اطلاع ثانوی در شهرستان رفسنجان اعمال خواهد شد.

مجید فصیحی هرندی در گفتگو با فت فتو اظهار داشت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در سطح شهر از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه تا ساعت ۴ بامداد با جدیت بیشتر انجام خواهد شد و به هیچ وجه جریمه‌ها بخشیده نخواهد شد.

وی بیان کرد: صرفاً فعالیت مشاغل صنفی مانند لبنیاتی‌ها، نانوایی‌ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، قصابی‌ها، مرغ و ماهی و میوه وتره بار مجاز می‌باشد.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان تصریح کرد: فعالیت سایر مشاغل از صبح دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد در شهر رفسنجان و بخش‌های تابعه شامل نوق، کشکوییه، فردوس، مرکزی ممنوع بوده و برابر قانون با اصناف متخلف برخورد و علاوه بر جریمه نقدی پس از بازگشایی‌ها و رفع محدودیت‌ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

فصیحی هرندی با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در فضاهای بسته افزود: فعالیت مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئت‌های عزاداری باید قبل از ساعت ۲۲:۳۰ پایان یابد ضمن اینکه توزیع هر گونه خوراکی مطلقاً ممنوع است.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در حال حاضر تا اطلاع ثانوی برگ تردد بین استانی صادر نخواهد شد و تردد در داخل استان بلامانع است، بیان کرد: حرکت اتوبوس‌های مسافربری از مبدا رفسنجان به مشهد مقدس از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فصیحی هرندی اضافه کرد: از همشهریان خواهشمندیم بیش از گذشته ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

کد خبر ۵۲۸۱۴۸۸



منبع:مــهر
? تشدید محدودیت‌های کرونایی در شهرستان رفسنجان