تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب

رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه‌اندازی شد. بیدلی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: […]


رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب گفت: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه‌اندازی شد.

بیدلی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با فت فتو اظهار کرد: در ادامه طرح خانه به خانه که با هدف تزریق هرچه سریعتر واکسن کرونا تا رسیدن به واکسیناسیون عمومی درحال انجام است، طرح محله به محله نیز با همکاری و مساعدت بهداری سپاه شهرستان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس پایگاه‌های موقت واکسیناسیون در سطح شهر، شهرک‌ها، مساجد و روستاها به‌صورت پایگاه‌های ثابت و سیار تزریق واکسن برپا می‌شوند.

بیدلی عنوان کرد: پایگاه‌های موقت و سیار که در سه نوبت صبح، ظهر و شب فعالیت می‌کنند، اطلاع‌رسانی قبلی از طریق دهیاری‌ها و شوراهای شهر و یا فراخوان در فضای مجازی و یا به‌صورت تلفنی انجام می‌شود؛ همچنین در حین تزریق از طریق بلندگوهای صوتی که در اختیار است نیز مردم را دعوت به تزریق واکسن می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتمام توان و با به‌کارگیری از ظرفیت حداکثری شهرستان گام مهمی در امر واکسیناسیون سراسری علیه کووید۱۹ برداشته‌ایم و امیدوار هستیم تلاش‌های شبانه‌روزی تمام همکاران و مسؤولان شهرستانی که واقعا مصمم‌تر از همیشه پای کار هستند، ان‌شاءالله مثمر ثمر واقع شود.

بیدلی متذکر شد: طبق برنامه‌ریزی که انجام شده در آینده و بر اساس نیاز، از ظرفیت سایر ادارات در جهت سرعت‌بخشیدن به روند واکسیناسیون نیز استفاده خواهد شد.‌

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب





تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب

منبع:فــارس
? تسریع در روند واکسیناسیون کرونا با اجرای طرح محله به محله در فاریاب