تسریع در تکمیل پروژه زیباسازی بوستان مقبره آخوند

شهروندان کوهبنانی طی درخواستی از شهردار و شورای شهر کوهبنان خواستار افرایش امکانات بهداشتی و رفاهی بوستان مقبره آخوند (بوستان آرامگاه محمد شهید کوهبنانی) شدند. به گزارش “فت فتو”شهروندان کوهبنانی معتقدند: پروژه زیباسازی و بازسازی بوستان مقبره آخوند از مهمترین پروژه های گردشگری شهرستان کوهبنان است که با الهام از حافظیه شیراز طراحی شده است. […]

شهروندان کوهبنانی طی درخواستی از شهردار و شورای شهر کوهبنان خواستار افرایش امکانات بهداشتی و رفاهی بوستان مقبره آخوند (بوستان آرامگاه محمد شهید کوهبنانی) شدند.

به گزارش “فت فتو”شهروندان کوهبنانی معتقدند: پروژه زیباسازی و بازسازی بوستان مقبره آخوند از مهمترین پروژه های گردشگری شهرستان کوهبنان است که با الهام از حافظیه شیراز طراحی شده است.

این پروژه در شهریور ۹۸ کلنگ زنی شد که متاسفانه روند تکمیل بسیار کندی داشت و با گذشت بیش از دو سال و اندی این پروژه هنوز پیشرفت ۵۰ درصدی ندارد که باید تعلل ها و کم کاری هایی که باعث ضربه زدن به این پروژه مهم شده است توسط دستگاه های ذیربط بررسی و رسیدگی شود . 

الحمدلله با شروع به کار احمد محمدی به عنوان شهردار جدید کوهبنان شاهد پیگیری مجدانه وی در مورد پروژه زیباسازی و بازسازی “مقبره آخوند” هستیم.

 امید است با پیگیری شهردار جدید روند تکمیل این پروژه سرعت گرفته و ظرف چند ماه آینده تکمیل شود .

 بوستان مقبره آخوند از بوستان های سرسبز و بزرگ شهرستان کوهبنان است که اگر تجهیر به امکانات  بهداشتی و رفاهی شود می تواند یکی از بوستان هایی باشد که برای اسکان گردشگران نیز مورد استفاده قرار گیرند.

امکاناتی چون نصب نورافکن جهت روشنایی در شب ، احداث چند ده آلاچیق خانوادگی ، احداث سرویس بهداشتی ، احداث آبخوری و… از جمله نیازهای اولیه این پارک هستند.

 از مهمترین مطالبات پیش روی از دکتر احمد محمدی و شورای انقلابی ششم افزایش زیرساخت و امکانات بهداشتی و رفاهی سه پارک بزرگ شهرستان است که اگر پارک های خواجه خضر ، شهرداری و مقبره آخوند مجهز به امکانات شوند.

با توجه به افزایش زیر ساخت رفاهی وبهداشتی مشکل اسکان گردشگران در تابستان حل خواهد شد و همه مجبور به اسکان در امامزاده بی بی عصمت (س) نخواهند شد.

اما به دلیل فضای محدود همیشه گردشگران  با مشکلاتی مواجه بوده اند که در نهایت عدم رضایت گردشگران را به همراه داشته است.

انتهای پیام /ر




تسریع در تکمیل پروژه زیباسازی بوستان مقبره آخوند

منبع:آرمـان
? تسریع در تکمیل پروژه زیباسازی بوستان مقبره آخوند