ترک فعل دلیل احضار به دادسرای ۲۰ مسئول و کارمند شهربابک

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق این شهرستان در سمت‌های مختلف، به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی، پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌اند. به گزارش روز […]

کرمان – فت فتو – رییس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق این شهرستان در سمت‌های مختلف، به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی، پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده‌اند.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، احسان بهجتی در جمع کارکنان قضایی و اداری شهرستان شهربابک افزود: دستکاه قضایی این شهرستان، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مد نظر دارد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می رود، اظهار داشت: با ورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان مرتفع شده است.

رییس دادگستری شهربابک، سند تحول قضایی را اولویت نخست کار در دادگستری این شهرستان دانست و گفت: ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها نیز همواره مد نظر قرار دارد.

بهجتی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از ۴۰ درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شده است.

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در شهربابک

دادستان عمومی و انقلاب شهربابک نیز گفت: طی یک ماه گذشته ۱۰۰ نفر از معتادین متجاهر این شهر به مراکز درمانی ترک اعتیاد منتقل شده اند.

علیرضا مظفری در جمع قضات و کارکنان اداری شهربابک که با حضور رییس کل دادگستری برگزار شد افزود: امیدواریم براساس تفاهم موجود دستگاه قضایی با شرکت های معدنی و صنعتی، زمینه اشتغال این افراد بعد از درمان نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش که نظم و امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند در دستور کار دادستانی شهربابک قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهربابک یادآور شد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم ۱۰ کارگروه ویژه از جمله کارگروه پیشگیری از سرقت، کارگروه صلح و سازش و … در این دادسرا تشکیل شده است.




ترک فعل دلیل احضار به دادسرای ۲۰ مسئول و کارمند شهربابک

منبع: ایرنـا
? ترک فعل دلیل احضار به دادسرای ۲۰ مسئول و کارمند شهربابک