ترویج مکتب حاج قاسم موجب بازسازی شخصیت زندانیان شده است/ ارسال بیش از دو هزار اثر به اولین جشنواره آثار هنری مکتب حاج قاسم

سید مجتبی حسینی با اشاره به اینکه مکتب موجب بازسازی شخصیت زندانیان و اصلاح رفتار آنها شده است، گفت: در نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم تعداد دو هزار و ۸۳۱ اثر هنری از زندان های سراسر کشور جمع و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد. به گزارش فت فتو؛ سید مجتبی حسینی صبح امروز […]

سید مجتبی حسینی با اشاره به اینکه مکتب موجب بازسازی شخصیت زندانیان و اصلاح رفتار آنها شده است، گفت: در نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم تعداد دو هزار و ۸۳۱ اثر هنری از زندان های سراسر کشور جمع و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فت فتو؛ سید مجتبی حسینی صبح امروز در آئین اختتامیه اولین جشنواره و نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم در محل گلزاری شهدا کرمان گفت: سپهبد شهید سلیمانی این مرد خستگی ناپذیر و مجاهد به جامعه عزت، اقتدار و امنیت بخشید.

مدیرکل اداره زندان های استان کرمان ادامه داد: مکتب حاج قاسم همیشگی بوده و است و در این راستا بنا به تأکیدات مدیر کل زندان های کشور یکی از عمیق ترین و تأثیر گذارترین برنامه های فرهنگی، پیاده سازی مکتب شهید سلیمانی در سراسر کشور است و این توفیق نصیب اداره کل زندان های استان شد که میزبان اولین جشنواره نمایشگاه هنری آثار زندانیان، پرسنل و سربازان وظیفه با عنوان لبخند ماه باشد.

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی های انجام شد و فراخوانی که به ادارات کل سراسر کشور ارسال شد؛ آثار بسیار خوبی به نمایشگاه ارسال شد و ما توانستیم نمایشگاهی را از هشتم تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۹ در گلزار شهدا کرمان برگزار کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آثار هنری در سه بخش هنرهای نمایشی،ادبی و تجسمی ارائه شده بودند، عنوان کرد: این آثار در زمینه های نقاشی، خطاطی، صنایع دستی، دلنوشته و سایر رشته های مختلف نمایشگاه به نمایش عموم مردم گذاشته شد و آنچه که سال گذشته ارائه شد بخش کوچکی از آثار ارزشمند زندانیان، پرسنل و سربازان وظیفه بود که از روی عشق و دل خلق شده بودند تا با رفتار خود عرض ارادت به ساحت مقدس این شهید بزرگوار ارائه کنند.

حسینی تصریح کرد: شاهد هستیم که در کل زندان های کشور و استان، فکر، مرام و یاد مکتب حاج قاسم تا چه اندازه در بین زندانیان تأثیر گذار بوده است؛ چرا که حاج قاسم شخصیتی بود که همگان شیفته ایشان بودند و در بازدیدهای میدانی از زندان های استان وقتی وارد بندی می شویم به عینه مشاهده می کنیم که زندانیان با چه اشتیاقی حاج قاسم را به تصویر کشیده اند.

مدیرکل اداره زندان های استان کرمان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف مکتب حاج قاسم الگو سازی بوده و حاج قاسم الگو بسیار ارزشی برای مددجویان است، اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که تأثیر مکتب حاج قاسم در زندان ها تا اندازه بالاست و این مکتب موجب بازسازی شخصیت زندانیان و اصلاح رفتار آنها شده است و این افتخاری است برای سازمان زندان ها که توانسته ایم مکتب حاج قاسم را در زندان های سراسر کشور جاری و ساری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه آثار هنری مکتب حاج قاسم تعداد دو هزار و ۸۳۱ اثر هنری از زندان های سراسر کشور جمع و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد که همه آثار قابل تقدیر هستند.

انتهای پیام/م
 




ترویج مکتب حاج قاسم موجب بازسازی شخصیت زندانیان شده است/ ارسال بیش از دو هزار اثر به اولین جشنواره آثار هنری مکتب حاج قاسم

منبع:آرمـان
? ترویج مکتب حاج قاسم موجب بازسازی شخصیت زندانیان شده است/ ارسال بیش از دو هزار اثر به اولین جشنواره آثار هنری مکتب حاج قاسم