ترویج فرهنگ شهادت و ایثار والاترین میراث انقلاب اسلامی است/ تشییع و تدفین پیکر شهدا خنثی کننده جنگ روانی دشمنان است

امیر غلامعلیان گفت: حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف و حضور پرشور و آگاهانه مردم در ویژه برنامه‌های تشییع و تدفین خنثی کننده توطئه فرهنگی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام است. به گزارش فت فتو؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان گفت: صبح امروز همزمان با سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تشییع و […]

امیر غلامعلیان گفت: حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف و حضور پرشور و آگاهانه مردم در ویژه برنامه‌های تشییع و تدفین خنثی کننده توطئه فرهنگی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام است.

به گزارش فت فتو؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان گفت: صبح امروز همزمان با سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در محل قرارگاه منطقه ای جنوبشرق برگزار و بار دیگر مردم ولایتمدار کرمان، پیکر یکی دیگر از آلاله‌های هشت سال دفاع مقدس را تا بهشت بدرقه کردند.

وی با تشکر از محبت خانواده شهدا، مردم عزیز و شهید پرور دیار کریمان و به طور خاص رهروان شهدا جهت شرکت در مراسم تدفین این شهید گمنام بیان کرد: مردم مؤمن و شهید پرور شهر کرمان امروز بار دیگر به دشمنان نشان دادند تا پای جان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پشتیبانی خواهند کرد و راه شهیدان همچون همیشه ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا بااشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی همواره باید مد نظر خدمتگزاران مردم باشد، افزود: تقاضای تدفین شهید گمنام از سوی قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق ازچند سال قبل مطرح بود، که از سال ۱۴۰۰ طی نامه ای درخواست مجدد ارائه ،و بحمدالله در کمتر از یک سال بعداز بررسی موقعیت، به فضل الهی این افتخار نصیب قرارگاه منطقه ای ارتش جنوبشرق شد.
 
ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور اظهار کرد: شهداء الگوی بی بدیل ایثار و شهامت هستند، و باتدفین شهداء گمنام،فرصت یادآوری آموزه ها ی مکتب نورانی شان همواره فراهم خواهد بود.

وی عنوان کرد: شهداء به ایران عزیز عظمت ،وبه مکتب انسان ساز اسلام اعتبار وعزّت داده و شهدای گمنام که تبلور مقاومت و پایداری ملّت بودند، حامل پیام راهگشای پیمودن طریق‌ قرب الهی، و مسیرعزت ،سعادت و سربلندی رهپویان راه حق در دنیا وآخرت هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا تصریح کرد: ملت ما و به ویژه جوانان، امروز مدیون شهیدانی هستند که با از خودگذشتگی، اسلام، استقلال و آزادی را به ملّت ایران هدیه نمودند، و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نامشان نشانه ی وفاداری به ارزش‌های والای آنان خواهدبود.
 
وی عنوان کرد: تفحص و کشف بقایای پیکرهاى مطهر شهداى مفقودالأثر و شهدای گمنام خدمت بزرگی است که به روحیه ملّى وانسجام ملت می انجامد و عزیزانى که این کار مهم و سخت را با عشق به شهدا و با ایمان به حضور همیشگی آنان دنبال کرده و در واقع به غربت پیکرهاى مطهر شهداء ،و اندوه و دلهره و انتظارخانواده‏‌هاى معزّز آنان پایان  می‌بخشند.
 
 امیر غلامعلیان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم شهدای دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: در ۸ سال دوران دفاع مقدس، تمام قدرت های دنیا با صدام علیه کشورمان همراه و پشتیبان بودند؛ اما جوانان سلحشور و انقلابی ما با شجاعت، دیانت، مردانگی و از جان گذشتگی و با هدایت ها و رهنمودهای معنوی امام (ره) اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود.

ارشد نظامی آجا در جنوبشرق کشور با اشاره به اینکه حضور شهدای گمنام در مناطق مختلف و حضور پرشور و آگاهانه مردم در ویژه برنامه‌های تشییع و تدفین خنثی کننده توطئه فرهنگی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام است، خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان به خصوص نوجوانان و جوانان مومن و انقلابی کرمان با حضور در برنامه تشییع و تدفین پیکر مطهر شهیدان انقلاب اسلامی بار دیگر ضمن تجدید میثاق با اهداف و آرمان انقلاب و رهبری، عزم و اراده عمیق قلبی خود را در ادامه دادن راه شهدا اعلام کردند.

انتهای پیام/م




ترویج فرهنگ شهادت و ایثار والاترین میراث انقلاب اسلامی است/ تشییع و تدفین پیکر شهدا خنثی کننده جنگ روانی دشمنان است

منبع:آرمـان
? ترویج فرهنگ شهادت و ایثار والاترین میراث انقلاب اسلامی است/ تشییع و تدفین پیکر شهدا خنثی کننده جنگ روانی دشمنان است