تذکر ۷۵ صفحه‌ای نماینده سیرجان و بردسیر به دولت، تقدیم مجلس شد

روز گذشته شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نطق میان دستور صحن علنی، تذکر ۷۵ صفحه‌ای خود را به دولت، تقدیم مجلس کرد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ شهباز حسن‌پور روز گذشته در نطق میان دستور صحن علنی مجلس گفت:  ضمن سلام و درود […]

روز گذشته شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در نطق میان دستور صحن علنی، تذکر ۷۵ صفحه‌ای خود را به دولت، تقدیم مجلس کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ شهباز حسن‌پور روز گذشته در نطق میان دستور صحن علنی مجلس گفت:  ضمن سلام و درود به مردم شریف ایران و غیور  و ولایتمدار استان کرمان پایتخت مقاومت ایران اسلامی و به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: اقدام نفرت بخش و توهین آمیز برخی از کشورهای اروپایی در هتک حرمت به کلام الله مجید و عمل از روی استیصال و عداوت پارلمان اروپا در خصوص اهانت به ساحت مقدس پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان امنیت کشور را محکوم می کنم و از همین جا از ریاست مجلس و وزارت امور خارجه درخواست دارم که پاسخی درخور و اقدامی سازنده را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: از مردم سیرجان، بردسیر،کرمان، مقامات کشوری و لشکری، ریاست مجلس و اعضای هئیت رئیسه، معاونین رئیس جمهور، وزرا، معاونین وزرا، نمایندگان و استاندار کرمان که بر این حقیر و خانواده ام منت گذاشتند و در مراسم ترحیم ابوی اینجانب تشریف فرما شدند تشکر می‌کنم و پیشاپیش روز پدر را گرامی می‌دارم و به روح پداران آسمانی صلوات نثار خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: به واسطه مردم پر‌تلاش، سخت کوش، فعال، نجیب و همیشه همراه شهرستان‌های زیبای بردسیر و سیرجان با افتخار اعلام می‌نمایم آنچه در طول این ۱۵ سال خادمی مردم در حوزه انتخابیه اینجانب به نتیجه رسیده است حاصل آن توسعه و رشد اقتصادی چشمگیر را رقم زده است و الحمدالله پیشتاز در اکثر شاخص‌های رشد و توسعه شده است که در وهله نخست لطف خداوند بوده و در مرحله بعد به برکت حضور و همکاری مردم عزیز بوده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر عنوان کرد: آقایان و بانوان! ملت بزرگ ایران در طول این چهل و چهار سالی که از عمر پر برکت نظام می گذرد بارها و بارها نشان داده که در کوران حوادث و فتنه‌ها راه بلد است و نشان داده که به آرمان‌ها و اصول پایبند است، فساد و ناکارآمدی را دیده اما آن را به پای نظام ننوشته است حتی دشمنی حداکثر استکبار نیز نخواهد توانست این ملت را ذره‌ای به عقب برگرداند اما عزیزان نماینده، دولتمردان و کارگزارن نظام تکلیف ما چیست؟ ما خدمتگزاران نظام و مردم تا کی باید با سهل‌انگاری و ندانم کاری از صبر و ولایتمداری این مردم سو استفاده و یا از آبروی رهبری هزینه نماییم تا به کی قرار است؟ مشکلات معیشتی و گره‌های اقتصادی تیشه بر ریشه ایمان و صبر مردم بزند؟ و ما انگشت اشاره و آدرس‌های غلط و تکراری داشته باشیم، تا به کی قرار است فقر حاصل از ناتوانی، ناکارآمدی و نابخردی برخی از مسئولان و مدیران تباه کننده دین و دنیای جوانان ما باشد؟ بیایید قدر این مردم را بدانیم بر حیا و بزرگی نفس آنها شکرگزار باشیم و در یاری رساندن و گره‌گشایی از کارشان تعجیل کنیم که این ملت همان ملتی است که با دستان خالی ندای امام را لبیک گفت و به یاری اش شتافتند و به فرموده حضرت امام(ره) که فرمودند من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده های میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله است.

وی عنوان کرد: این مردم از بازی های سیاسی و حزبی خسته شدند و بایستی کنش و منش حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و شهدای را چراغ راه خود قرار داده و فارغ از هر دیدگاه سیاسی با حفظ وحدت و آرامش در کشور و با روحیه جهادی به گره گشایی از ولی نعمتان خود برآییم.

این نماینده مردم در مجلس گفت: جناب آقای رئیس جمهور! به حق سوال مردم این است که چرا با دارا بودن ۹ درصد ذخایر جهان در مقابل یک درصد جمعیت دنیا شاهد زمستان سخت و بی گاز و تابستان گرم و بی‌برق باشیم و در اینجا منظورم واحدهای تولیدی در کشور است، آقای رئیس جمهور چرا فکری به حال مدیران ماشینی در برخی از ادارت، وزارتخانه ها و دستگاه‌های دولتی نمی‌شود و از وجود جوانان لایق، جسور و … در مسندهای کلیدی و کشوری کم‌تر استفاده می شود، آقای رئیس جمهور در خصوص تصمیماتی که در صنعت خودرو و نحوه قیمت‌گذاری و عرضه آن اتخاذ می شود دقیقا سیاست‌های غلطی است که منجر به وضعیت موجود شده است و لطفا ورود کنید و راه را بر سودجویان سد کنید تا مردم بهره مند شوند.

گفتنی است در پایان نطق میان دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تذکر ۷۵ صفحه‌ای خطاب به دولت را به منظور طرح مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه تقدیم مجلس کرد.

انتهای خبر/م




تذکر ۷۵ صفحه‌ای نماینده سیرجان و بردسیر به دولت، تقدیم مجلس شد

منبع:آرمـان
? تذکر ۷۵ صفحه‌ای نماینده سیرجان و بردسیر به دولت، تقدیم مجلس شد