تداوم معضل صف‌های طولانی در جایگاه‌ سوخت فهرج

معضل صف های طولانی در تنها جایگاه سوخت شهر فهرج ادامه دار و سبب گلایه های بسیار مردمی شده است. به گزارش فت فتو؛ تنها جایگاه سوخت فهرج در خارج از شهر و مسیر ترانزیتی محور زاهدان – بم مستقر است و مردم این شهر برای انجام سوختگیری وسایل نقلیه خود باید مسیر داخل شهر را […]

معضل صف های طولانی در تنها جایگاه سوخت شهر فهرج ادامه دار و سبب گلایه های بسیار مردمی شده است.

به گزارش فت فتو؛ تنها جایگاه سوخت فهرج در خارج از شهر و مسیر ترانزیتی محور زاهدان – بم مستقر است و مردم این شهر برای انجام سوختگیری وسایل نقلیه خود باید مسیر داخل شهر را عبور تا به مقصد مورد نظر برسند.

کمبود جایگاه سوخت در شهر فهرج، باعث شده مردم زمان طولانی را در صف های طویل سپری کنند و ساعت‌ها انتظار کشیدن در این صف‌ها سبب شده مردم با اعتراض‌های خود بار دیگر لزوم افزایش جایگاه سوخت را به مسئولان مرتبط گوشزد کنند.

یکی از شهرندان که عنوان می کند بیشتر از یک ساعت در صف مانده و هنوز هم باید انتظار بکشد، به خبرنگار ما گفت: در شهر فهرج تنها یک جایگاه سوخت وجود دارد و همین امر سبب شلوغی و اتلاف وقت زیاد ما شده است.

وی تاکید کرد: مسئولان هر چه سریعتر باید چاره ای بیندیشند چرا که تداوم این روند دیگر قابل تحمل نیست.

همچنین یکی دیگر از رانندگان حاضر در این مکان با ابراز گلایه از معطلی های زیاد در تنها جایگاه سوخت این شهر بیان کرد: تا کی باید شاهد این وضعیت باشیم؟ ما وقت زیاد خود را در این جایگاه میگذرانیم و واقعا از وضع موجود گلایه مندیم و تقاضای رسیدگی داریم.

حجم زیاد گلایه ها و اعتراضات مردمی به حدی است که حسین سعیدنیا فرماندار فهرج بر تسریع در راه اندازی دیگر جایگاه سوخت شهری تاکید دارد.

وی طی گفتگو به خبرنگار ما گفت: شهرستان فهرج ۴ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی دارد و از ابتدای حضور بنده در این شهرستان به جد پیگیر راه اندازی جایگاه میدان توحید بودم.

سعیدنیا با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مدیر پخش فرآورده های نفتی ابراز امیدواری کرد بزودی جایگاه سوخت میدان توحید شهر فهرج افتتاح شود تا شاهد کاهش حجم ورودی خودروها به جایگاه سوخت ورودی شهر فهرج باشیم.

انتهای پیام/عباسزاده




تداوم معضل صف‌های طولانی در جایگاه‌ سوخت فهرج

منبع:آرمـان
? تداوم معضل صف‌های طولانی در جایگاه‌ سوخت فهرج