تخمین ۲ هزار میلیارد تومانی گردش مالی معدن مس کرور در عنبر آباد/ رکورد ۲۵۵ تنی فروش مس در بورس

سعد محمدی با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان هزینه سرمایه گذاری در معدن مس کرور است، گفت: تحول ناشی از ایجاد این کارخانه باعث رونق منطقه می شود و با بورس نیز مکالماتی کرده ایم تا بخشی از سهام این معدن در بورس و مابقی  به مردم  منطقه واگذار شود. به گزارش “فت فتو”  صبح […]

سعد محمدی با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان هزینه سرمایه گذاری در معدن مس کرور است، گفت: تحول ناشی از ایجاد این کارخانه باعث رونق منطقه می شود
و با بورس نیز مکالماتی کرده ایم تا بخشی از سهام این معدن در بورس و مابقی  به مردم  منطقه واگذار شود.

به گزارش “فت فتو”  صبح امروز آئین شروع به کار معدن مس کرور شهرستان عنبرآباد با حضور وزیر صمت، نمایندگان مجلس،معاون استانداری برگزار شد.
سعد محمدی رییس شرکت ملی مس ایران در این آیین گفت: میزان اکتشاف شرکت ملی مس به  چهار و ۲ دهم میلیارد تن رسیده و ۱۵ دستگاه جدید برای حفاری عمیق خریداری کرده ایم.

وی ادامه داد: در زمینه اکتشاف از آخرین دستاورد های علمی استفاده شده است و از آخرین تکنیک ارزیابی ذخایر عمقی معادن بهره می بریم و تا دیروز ۲۵۵ تن رکورد فروش مس در بورس داشته ایم.

سعد محمدی تاکید کرد: سه کارخانه مس طی سال آینده افتتاح می شود که بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

وی به معدن مس کرور عنبرآباد اشاره کرد و گفت: ذخیره این معدن بیش از ۵۰۰ میلیون تن است که ۷۱ طرح در این معدن انجام شده و در حال حاضر این  معدن کار آزمایشی خود را نزدیک به ۴ ماه است که شروع شده است.

مدیر عامل ایمیدرو  تاکید کرد: جاده منتهی به معدن در دست اجراست و نمونه مس این معدن را به کارخانه فرآوری داده ایم.

وی اذعان کرد: پیش بینی می شود که سالانه گردش مالی طرح معدن مس کرور ۲ هزار میلیارد تومان باشد و برای اکتشاف ۳۹ هزار تن نمونه برداری شده آمادگی لازم را داریم و  امیدواریم میزان اشتغال را ظرف ۱۸ ماه پس از احداث کارخانه افزایش دهیم.

سعد محمدی با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد تومان هزینه سرمایه گذاری در معدن مس کرور است، گفت: تحول ناشی از ایجاد این کارخانه باعث رونق منطقه می شود
و با بورس نیز مکالماتی کرده ایم تا بخشی از سهام این معدن در بورس ومابقی  به مردم  منطقه واگذار شود.

مدیر عامل شرکت ملی مس ایران اذعان کرد: خدمات فرهنگی و  احداث زمین ورزشی در راستای مسولیت اجتماعی در عنبرآباد انجام می شود و در منطقه قلعه گنج نیز پنج محدوده جدید پیدا کرده ایم که عملیات اجرایی آنها در دست اقدام است.

انتهای پیام/ طهماسبی




تخمین ۲ هزار میلیارد تومانی گردش مالی معدن مس کرور در عنبر آباد/ رکورد ۲۵۵ تنی فروش مس در بورس

منبع:آرمـان
? تخمین ۲ هزار میلیارد تومانی گردش مالی معدن مس کرور در عنبر آباد/ رکورد ۲۵۵ تنی فروش مس در بورس