تجلیل از پزشکان بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی

با حضور سرپرست فرمانداری کوهبنان ، رئیس دفتر امام جمعه ، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، پرسنل بانک رفاه کوهبنان و خبرنگاران از پزشکان بیمارستان افضل الدین ابوحامد شهر کوهبنان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار” فت فتو“ در این مراسم مجید توکلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره […]

با حضور سرپرست فرمانداری کوهبنان ، رئیس دفتر امام جمعه ، رئیس دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ، پرسنل بانک رفاه کوهبنان و خبرنگاران از پزشکان بیمارستان افضل الدین ابوحامد شهر کوهبنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار” فت فتو
در این مراسم مجید توکلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: پزشکان جز جامعه نخبه کشور هستند که این مهم نشان از لیاقت و تلاش وافر این قشر دارد.

وی تاکید کرد: جامعه پزشکی یکی از جوامع ارزشمند و مهم محسوب  می‌شوند که کاری پرمشقت اما ارزشمند و‌ ماندگار را عهده‌دار هستند.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: حرفه پزشكي از جمله مشاغل مقدس و حساس است لذا زحمات جامعه پزشكي كه در مسير جلب رضايت حق تعالي جهت خدمت به بيماران به نحو شايسته تلاش مي كنند قابل تحسين است.

وی می گوید جامعه پزشکی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشت لذا شهیدان گرانقدری تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

توکلی گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌ های جامعه پزشکی و پرستاران طی چند سال گذشته در دوران سخت و طاقت فرسای کرونا هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت و در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: امروز هم جامعه پزشکی باحضور در مناطق محروم و کمک به اقشار نیازمند خدمات خالصانه‌ای را به محرومین و اقشار کم درآمد ارائه می‌دهد.

در پایان این مراسم با تقدیم شاخه گل ، هدایا و لوح تقدیر از رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان  ، پزشکان متخصص و عمومی شهرستان کوهبنان تجلیل شد.

انتهای پیام /نامجو




تجلیل از پزشکان بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی

منبع:آرمـان
? تجلیل از پزشکان بیمارستان افضل الدین ابوحامد کوهبنانی