تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر، مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بردسیر و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر برگزار و برگزیدگان مسابقات فرهنگی این واحد دانشگاهی تجلیل شدند. به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس […]

برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بردسیر، مراسمی با حضور مسئولان شهرستان بردسیر و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر برگزار و برگزیدگان مسابقات فرهنگی این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان و کارخانه لاستیک، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی با موضوع «نماز» و «حجاب و عفاف» برگزار شد که در بخش مسابقه مجازی کتاب‌خوانی با موضوع «نماز» از بین ۱۸۶ نفر شرکت‌کننده در مسابقه، یاسمین کاظمی‌پور، راضیه رمضان‌زاده و عارف نبی‌زاده‌مشیزی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش نقاشی که ویژه سنین پنج تا ۱۳ ساله با موضوع نماز برگزار شد، تعداد ۸۶ نقاشی از کودکان و نوجوانان دریافت شد که از این تعداد، امیرفاضل قاسمی‌فر، آریا فهیمی‌زند، فاطمه زهرا گرکانی، فاطمه‌زهرا ابراهیمی، نازنین‌زهرا یزدانی و فاطمه خسروی حائز رتبه برتر این مسابقه شدند.

تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

در بخش خاطره‌نویسی نیز که ویژه سنین پنج تا ۱۳ ساله با موضوع«خاطره‌ای از حضور در نماز جمعه» برگزار شد، تعداد ۱۵ نفر از نوجوانان شرکت کردند که در این مسابقه نیز ابوالفضل مظفری و فاطمه سعید رتبه‌های اول و دوم این بخش را کسب کردند.

در مسابقه مجازی کتاب‌خوانی با موضوع «حجاب و عفاف» که با همکاری بسیج خواهران شهرستان برگزار شد، تعداد ۱۷۵ نفر در مسابقه شرکت کردند که از این تعداد، مهدیه خسروی، مسعود منوچهری، سجاد تانوردی، مریم حسینی و طیبه سیستانی نژاد موفق به کسب رتبه برتر این مسابقه شدند.

بر این اساس، برگزیدگان در مراسمی با حضور مسئولان بردسیر و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر تجلیل شدند.

انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/




تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر

منبع:آنـــا
? تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر