تجدید میثاق رئیس سازمان انرژی اتمی با شهدای کرمان

فت فتو/کرمان رئیس سازمان انرژی اتمی در دومین روز از سفر به کرمان، با حضور مسئولان استانی در گلزار شهدای کرمان حاضر شد و به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به منظور بازدید از برخی پروژه‌های […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان انرژی اتمی در دومین روز از سفر به کرمان، با حضور مسئولان استانی در گلزار شهدای کرمان حاضر شد و به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به منظور بازدید از برخی پروژه‌های استانی در حوزه فناوری هسته‌ای شامگاه پنجشنبه هفتم مهرماه وارد کرمان شد و مورد استقبال محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و هیأت همراه در بدو ورود به استان کرمان با حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 مهندس اسلامی صبح امروز، ۸ مهرماه پس زیارت گلزار شهدای کرمان، برای شرکت و سخنرانی در جشن ملی پسته به شهرستان رفسنجان سفر می‌کند.

رییس سازمان انرژی اتمی و هیأت همراه همچنین ظهر امروز از کارخانه پسته آریا و باغ‌های پسته در رفسنجان بازدید خواهند کرد. در این سفر استاندار و فرماندار کرمان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و همچنین برخی از معاونان سازمان انرژی اتمی، مهندس اسلامی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام




تجدید میثاق رئیس سازمان انرژی اتمی با شهدای کرمان

منبع: ایـسنا
? تجدید میثاق رئیس سازمان انرژی اتمی با شهدای کرمان