تبریک فرمانده سپاه منوجان به مناسبت سالروز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی

اسلام حیدری با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت. به گزارش خبرنگار فت فتو از منوجان؛ اسلام حیدری فرمانده سپاه شهرستان منوجان با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.  در متن این پیام آمده است :  ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور بازگشت غرورآفرین […]

اسلام حیدری با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار فت فتو از منوجان؛ اسلام حیدری فرمانده سپاه شهرستان منوجان با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

 در متن این پیام آمده است : 

۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور بازگشت غرورآفرین بزرگ مردانی است که همچون پرستوهای مهاجر به آغوش پرمحبت ملت بازگشتن؛ پرستوهایی که سال ها جسم آنها را به بند کشیدن، ولی روح و اندیشه بلندشان هرگز تسخیر نشد. 

فداکاری و از جان گذشتگی های آزادگان، تابلویی از عظمت روحی آنها را به نمایش گذاشت و نشان داد، با نیروی ایمان و اراده می شود بر رنج ها و دشواری ها غلبه کرد.

ما این آزادمردان را آزادگان می نامیم؛ چون فقط جسمشان پشت میله های اردوگاه اسیر شد، ولی مقاومت و عزتشان هیچ گاه به اسارت شکنجه ها و محدودیت ها درنیامد. 

آنها سفیران انقلاب اسلامی بودن که در آن طرف مرزها و در قلب خاک دشمن، پرچم فرهنگ، ایمان و آزادگی رو به اهتزاز درآوردن و همان طور که رهبر انقلاب فرمودند: «صبر و استقامتشان، به اسلام آبرو بخشید»

اینجانب این روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این گرامیان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/محمدی




تبریک فرمانده سپاه منوجان به مناسبت سالروز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی

منبع:آرمـان
? تبریک فرمانده سپاه منوجان به مناسبت سالروز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی