تاکید وزیر کشور بر تقویت امدادرسانیها به روستاهای سیل‌زده کرمان

وزیر کشور با بیان اینکه با توجه به حجم عظیم بارش‌ها خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و ساکنین روستاها وارد شده است، گفت: امروز همه دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی برای کنترل وضعیت بسیج شده‌اند. به گزارش فت فتو، احمد وحیدی با بیان اینکه بارانهای سیل آسا باعث ایجاد گرفتاری برای ساکنین منطقه رودبار جنوب و زهکلوت در جنوب […]

وزیر کشور با بیان اینکه با توجه به حجم عظیم بارش‌ها خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و ساکنین روستاها وارد شده است، گفت: امروز همه دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی برای کنترل وضعیت بسیج شده‌اند.

به گزارش فت فتو، احمد وحیدی با بیان اینکه بارانهای سیل آسا باعث ایجاد گرفتاری برای ساکنین منطقه رودبار جنوب و زهکلوت در جنوب استان کرمان شده است گفت: در اثر این بلای طبیعی ۳۰۰ روستا و ۲۰ هزار  نفر از ساکنین دچار آب گرفتگی شده‌اند که با هماهنگی دستگاه‌های ذی ربط تلاش‌های جدی برای کمک به هم وطنان سیل زده صورت گرفته است.

وزیر کشور با تاکید بر این موضوع که از همان روز آغاز باران های سیل آسا مسئولین در کنار هم وطنان سیل زده حضور دارند خاطر نشان کرد: استاندار کرمان به همراه سایر مدیران استانی به صورت تمام وقت در کنار مردم هستند و تلاش بر این است که با جلب همه ظرفیت‌های ملی و استانی بتوانیم هر چه سریعتر وضعیت سیل زدگان را سامان بخشیم.

وحیدی در ادامه سخنان خود به حضور نیروهای سپاه، ارتش، هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: با حضور میدانی در مناطق سیل زده به دنبال سرعت بخشی به روند امداد رسانی‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی اضافه کرد: با توجه به حجم عظیم بارش‌ها خسارت‌هایی به بخش کشاورزی منطقه وارد شده و همچنین آب وارد خانه روستاها شده که تمام تلاش بر این است که هر چه سریعتر این وضعیت کنترل شود و البته اقدامات بسیار خوبی هم از سوی عوامل مدیریت بحران و سایر دستگاه‌ها از دیروز آغاز شده که باید تا مهار کامل بحران ادامه یابد.

انتهای پیام




تاکید وزیر کشور بر تقویت امدادرسانیها به روستاهای سیل‌زده کرمان

منبع: ایـسنا
? تاکید وزیر کشور بر تقویت امدادرسانیها به روستاهای سیل‌زده کرمان