تاکید برتبیین و تشریح جهاد شهید سلیمانی برای نسل جوان

نماینده ولی فقیه در استان به ابعاد جهاد و مجاهدت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ۴۰ سال جهاد شهید مقاومت باید برای نسل جوان تبیین شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان حجت الاسلام و المسلمین  علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرمان به ویژگی‌های جهاد شهید سلمانی و مکتب وی پرداخت و گفت: […]

نماینده ولی فقیه در استان به ابعاد جهاد و مجاهدت شهید سلیمانی پرداخت و گفت: ۴۰ سال جهاد شهید مقاومت باید برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان حجت الاسلام و المسلمین  علیدادی سلیمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرمان به ویژگی‌های جهاد شهید سلمانی و مکتب وی پرداخت و گفت: در جهاد کبیر بمعنای جهاد فکری و فرهنگی و گسترش اسلام ناب محمدی در جغرافیای اسلامی و رساندن پیام اسلام به جغرافیای غیر مسلمان شهید سلیمانی به بهترین شکل ممکن آن را عملیاتی کرد. وی همچنین با تسلیت ایام فاطمیه گفت: زندگی حضرت زهرا (ص) در حوزه‌های مختلفی شامل درس‌ها و عبرت هاست اما در بعضی از بخش‌ها زندگی دختر گرامی پیامبر عظیم الشأن اسلام بیشتر جلوه کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان شهادت شهدای دانشجوی هویزه و شهادت شهید حسن ستاری را تسلیت گفت.
وی همچنین رحلت حضرت آیت‌الله علامه مصباح یزدی که خدمات ارزنده و بزرگی را به حوزه‌های علمیه کرده است به جهان تشیع و اسلام و جامعه علمی نیز تسلیت گفت.




تاکید برتبیین و تشریح جهاد شهید سلیمانی برای نسل جوان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید برتبیین و تشریح جهاد شهید سلیمانی برای نسل جوان