تاکنون پیکر ۳ مفقودی سیل روز گذشته در کرمان پیدا شده است/تلاش برای دیگر مفقود شدگان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: پیکر یکی دیگر از پنج مفقود سیل در شهرستان بافت پیدا شد و تعداد پیکرهای به دست آمده تا این لحظه به سه تن افزاش یافت. به گزارش خبرنگار فت فتو، مجید سعیدی گفت: پیکر ۲ مرد و یک زن در مناطق پایین دست بین کیسکان و بالای سد […]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: پیکر یکی دیگر از پنج مفقود سیل در شهرستان بافت پیدا شد و تعداد پیکرهای به دست آمده تا این لحظه به سه تن افزاش یافت.


به گزارش خبرنگار فت فتو، مجید سعیدی گفت: پیکر ۲ مرد و یک زن در مناطق پایین دست بین کیسکان و بالای سد بافت پیدا شده است.


سعیدی ادامه داد: پیکر بی جان نخستین فرد مفقود شده سیل روز گذشته کیسکان بافت در فاصله ۳۰ کیلومتری محل حادثه و ۲ پیکر دیگر در فاصله ۱۵ کیلومتری آن پیدا شده اند. این سیل بر اساس اظهارات وابستگان افراد مفقود شده پنج نفر مفقودی دارد که جست و جو برای یافتن ۲ فرد دیگر همچنان در جریان است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان به حضور نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج، نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری ها در عملیات جست و جوی افراد مفقود شده در منطقه کیسکان بافت اشاره کرد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان با تندبادهای لحظه‌ای، بارش باران نقطه‌ای و پرحجم بارش تکرگ در مناطق مستعد و خیزش توفان و گرد و خاک همراه است.


سعیدی از مردم خواست به هشدارهای مسئولان توجه جدی و از تردد در مسیل ها خودداری کنند. همچنین مردم تا اطلاع بعدی از صعود به ارتفاعات و نزدیک شدن به حریم رودخانه ها بپرهیزند.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیشتر خسارات ناشی از بارش ها و وزش باد در روز گذشته به شکل آبگرفتگی منازل، تخریب باغ ها و مزارع و بیشتر در شهرستان های بافت، بردسیر، شهر راین، زرند و قلعه گنج بوده است.


وی تاکید کرد: برآورد خسارت سیلاب روز گذشته توسط کارشناسان در درست بررسی است.


انتهای پیام/



منبع:ایـلنا
? تاکنون پیکر ۳ مفقودی سیل روز گذشته در کرمان پیدا شده است/تلاش برای دیگر مفقود شدگان ادامه دارد