تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که یک سوم از اعتبارات تالار مرکزی کرمان در دولت سیزدهم تامین شده، گفت: تخصیص اعتبار این پروژه به سرعت تامین و در روز شنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح خواهد شد. […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان این مطلب که یک سوم از اعتبارات تالار مرکزی کرمان در دولت سیزدهم تامین شده، گفت: تخصیص اعتبار این پروژه به سرعت تامین و در روز شنبه مصادف با سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد افتتاح خواهد شد.

محسن روحی پیش از ظهر امروز ۱۱ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بعد از ۲۰ سال تالار فرهنگ و هنر کرمان در دولت سیزدهم در دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان سرانه فاخر در حوزه فرهنگ و هنری را یکی از موارد پراهمیت پروژه تالار فرهنگ و هنر کرمان دانست و بیان کرد: سالن پلاتو راور بعد از گذشت چهار سال از آغاز عملیات اجرایی آن افتتاح خواهد شد. همچنین انجمن سینمای جوان سیرجان، در دست پیگیری است و سینمای بم و ریحانشهر(واقع در شهرستان زرند) تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او، با تبیین اتفاقات زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر استان کرمان در ادامه عنوان کرد: برنامه های مختلفی در دهه فجر طراحی شده و این برنامه ها متفاوت تر از گذشته است و ایجاد نشاط اجتماعی محور برنامه های این اداره کل است.

روحی با اشاره به اینکه ۲۴ فیلم در جشنواره فجر اکران می شود، بیان کرد: از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ۱۶ فیلم جشنواره فجر در کرمان اکران می شود. از ۱۷ تا ۲۳ بهمن طبق هماهنگی با صدا و سیما نقد و بررسی فیلم های جشنواره به صورت زنده از محل برگزاری جشنواره در سینما شهر تماشای کرمان انجام می شود.

او توضیح داد: دلیل اینکه چرا از ۲۴ فیلم جشنواره فجر فقط ۱۶ فیلم آن در کرمان اکران می شود، نمی دانم.

به گفته او، جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه طی سه روز در کرمان از گروه های منتخب استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن ماه با همکاری شهرداری برنامه ویژه ای در راستای ایجاد فضای شاد در طول مسیر راهپیمایی اجرا خواهیم کرد.

او با اشاره به برنامه های دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سراسر استان، اظهار کرد: در فضای اعتکاف برنامه شعرخوانی برای اولین بار اجرا خواهیم کرد.

روحی درباره موسیقی نواحی عنوان کرد: تصمیم وزارتخانه در گذشته برگزاری این جشنواره به صورت متمرکز در استان کرمان بود اما اکنون تغییر اساسی در شیوه برگزاری جشنواره نواحی ایجاد شده و در ابتدا به شکل منطقه ای برگزار خواهد شد.

به گزارش فت فتو، برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در استان کرمان فقط افتتاح تالار مرکزی شهر است.

انتهای پیام




تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم

منبع: ایـسنا
? تامین یک سوم اعتبار تالار شهر کرمان توسط دولت سیزدهم