تالار مرکزی کرمان آبان‌ماه افتتاح می‌شود

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژۀ تالار مرکزی کرمان که حدود ۱۴ سال قبل آغاز شده و هنوز ناتمام است،وعده داد که آبان‌ماه امسال،این مجموعه افتتاح می‌شود. محمدمهدی اسماعیلی گفت:«تاکید ما در تمامی پروژه‌ها بر این است که تعجیل در افتتاح پروژه موجب لطمه به کیفیت کار نشود». […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژۀ تالار مرکزی کرمان که حدود ۱۴ سال قبل آغاز شده و هنوز ناتمام است،وعده داد که آبان‌ماه امسال،این مجموعه افتتاح می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی گفت:«تاکید ما در تمامی پروژه‌ها بر این است که تعجیل در افتتاح پروژه موجب لطمه به کیفیت کار نشود».

وی افزود:«تلاش می‌کنیم تالار مرکزی کرمان را در آبان‌‌ماه با برگزاری یک جشنواره افتتاح کنیم و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان قرار بگیرد».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان،همزمان با سی‌ویکمین سفر استانی رئیس جمهور،محمدمهدی اسماعیلی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه ۲۰ مردادماه،با استقبال مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولین وارد کرمان شد.

وی در جریان بازدید از پروژۀ تالار مرکزی اظهار کرد:«ساخت این پروژه کار ارزشمندی در استان است و به زودی با افتتاح این پروژه رونق بسیار خوبی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان کرمان ایجاد خواهد شد». / الف




تالار مرکزی کرمان آبان‌ماه افتتاح می‌شود

منبع:خبر کرمان
?

تالار مرکزی کرمان آبان‌ماه افتتاح می‌شود

:اخبار استان کرمانفرهنگ