تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی محیط کار کارگران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بر ضرورت افزایش ایمنی محیط کار کارگران تأکید کرد.  مجتبی مصباح، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز با حضور در معدن زغال سنگ اصلی پابدانا در جمع کارگران و مدیران اجرایی این معدن، بر ضرورت رفع موانع تولید، ارتقاء شرایط ایمنی محیط کار […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بر ضرورت افزایش ایمنی محیط کار کارگران تأکید کرد.

 مجتبی مصباح، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان امروز با حضور در معدن زغال سنگ اصلی پابدانا در جمع کارگران و مدیران اجرایی این معدن، بر ضرورت رفع موانع تولید، ارتقاء شرایط ایمنی محیط کار و افزایش امور رفاهی کارگران تأکید کرد.

او ضمن بررسی مسایل و مشکلات کارگران در جریان وضعیت پرداخت دستمزد و امور رفاهی کارگران این معدن قرار گرفت و ضمن شنیدن مشکلات و مسائل کارگران، خواستار رفع نواقص و مشکلات موجود شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با آموزش‌های لازم به کارکنان که از اهمیت بسیاری برخوردار است با محوریت مرکز تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار به این موضوع پرداخته شود؛ همچنین با سایر دستگاه‌ها باید هماهنگی‌های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم کار‌های مناسبی در راستای کاهش حوادث ناشی از کار معادن و رفع مشکلات معادن انجام دهیم.

فت فتو کرمان کرمان




تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی محیط کار کارگران

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی محیط کار کارگران