بی معرفتی برخی هنرمندان در حق ایران در جشنواره کن/ کسی که با امکانات کشور و محبت مردم پیشرفت کرده حق سیاه نمایی ندارد

عشرت کردستانی گفت: برخی از سلبریتی ها از وضعیت جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی و با این اقدام فضای فرهنگی کشور را ملتهب می کنند؛ این در حالی است که از امکانات کشور استفاده و علیه کشورمان صحبت می کنند. عشرت کردستانی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اظهارات ترانه علیدوستی در جشنواره […]

عشرت کردستانی گفت: برخی از سلبریتی ها از وضعیت جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی و با این اقدام فضای فرهنگی کشور را ملتهب می کنند؛ این در حالی است که از امکانات کشور استفاده و علیه کشورمان صحبت می کنند.

عشرت کردستانی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اظهارات ترانه علیدوستی در جشنواره فیلم کن گفت: فکر نمی کنم، خیانتی از این بزرگ تر و بالاتر باشد که در کشوری که تمام شرایط و زیر ساخت ها برای پیشرفت و رشد کاری هنرمندان فراهم کرده است و مردمی که عاشقانه هنرمندان خود را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند، چنین سخنانی نسبت به کشور بیان شود.

پرچم دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ ادامه داد: عزت و احترامی که به هنرمندان و ورزشکاران در جمهوری اسلامی ایران گذاشته می شود با کشورهای دیگر قابل مقایسه نیست؛ مردمانی که با وجود تمام فشارهای دشمن اما بر آرمان ها و اعتقادات خود ایستاده اند و برای کشور خود ارزش قائل هستند و ملت ایرات با وجود همه این سختی ها اما پای عزتی که به هنرمندان خود دارند، ایستاده اند.

این مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی تصریح کرد: بیان کردن چنین سخنانی، اوج بی معرفتی، خیانت آن فرد است که از امکانات این کشور استفاده کرده و با ارادت و محبت مردم به جایی رسیده است؛ اما به خاطر منافع مادی خود چنین سخنانی را بیان می کند.

وی افزود: این فرد اگر به جایی رسیده است به خاطر همین کشور است و با این حماقت، زیر پای خود را خالی کرده و منفور شده است.

کردستانی با بیان اینکه این شرایط را با اقدام دهه نودی ها می توانیم مقایسه کنیم که آنها با خواند یک شعر و برگزاری همایش، دنیا را به لرزه در آورده اند و این نشان می دهد که بصیرت و فهم به سن و سال نیست، عنوان کرد: این فرد به آرزوهای خود رسیده است و با سخنان اخیر خود، خیانت خود را به نمایش گذاشته است.

پرچم دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ تأکید کرد: کسی که علنا در تربیون دنیا می آید و این چنین سخن می گوید چگونه می تواند پاسخگو خانواده شهدا و قلبی که از آنها به درد آورده است، باشد؟

این مدال آور بازی های پارا آسیایی اندونزی خاطر نشان کرد: برخی از سلبریتی ها از وضعیت جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی و با این اقدام فضای فرهنگی کشور را ملتهب می کنند؛ این در حالی است که از امکانات کشور استفاده و علیه کشورمان صحبت می کنند.

انتهای پیام/م




بی معرفتی برخی هنرمندان در حق ایران در جشنواره کن/ کسی که با امکانات کشور و محبت مردم پیشرفت کرده حق سیاه نمایی ندارد

منبع:آرمـان
? بی معرفتی برخی هنرمندان در حق ایران در جشنواره کن/ کسی که با امکانات کشور و محبت مردم پیشرفت کرده حق سیاه نمایی ندارد