بیمه رایگان مادران باردار در کرمان

مادران باردار کرمانی بدون پوشش بیمه تا پایان مدت شیردهی رایگان بیمه می‌شود. به گزارش فت فتو، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در راستای سیاست‌های کلی نظام افزایش جمعیت و بر اساس سیاست‌های حمایت از خانواده‌هایی که مشتاق فرزندآوری هستند این سیاست‌ها اتخاذ شده است.   محمد جعفری افزود: براساس مصوبات شورای عالی بیمه، […]

مادران باردار کرمانی بدون پوشش بیمه تا پایان مدت شیردهی رایگان بیمه می‌شود.

به گزارش فت فتو، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: در راستای سیاست‌های کلی نظام افزایش جمعیت و بر اساس سیاست‌های حمایت از خانواده‌هایی که مشتاق فرزندآوری هستند این سیاست‌ها اتخاذ شده است.

 

محمد جعفری افزود: براساس مصوبات شورای عالی بیمه، زنان باردار از زمان شروع بارداری تا پایان دوران شیردهی به‌مدت دو سال تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار می‌گیرند و به دنبال اجرای این طرح فرزندان این دسته از مادران نیز تا پنج سالگی به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت رایگان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه زنان باردار از زمان شروع بارداری تا پایان دوران شیردهی می‌توانند از خدمات مراکز دولتی با تعرفه‌های بیمه سلامت بهره‌مند شوند افزود: بعد از اتمام دوران بارداری مادر و پنج سالگی کودک، آزمون ارزیابی وسع انجام می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه افرادی که دچار سقط مکرر شده و دارای فرزند نشده نیز می‌توانند از خدمات کمک باروری استفاده کنند، گفت: برای بیمه شدگان روستایی و بیمه همگانی که تحت پوشش بیمه رایگان هستند، برای خدمات ناباروری لزوماً نیازی نیست از طریق نظام ارجاع مراجعه کنند.




بیمه رایگان مادران باردار در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بیمه رایگان مادران باردار در کرمان