بیش از ۳۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو– فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی روزهای اخیر با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه افزود: مبارزه با […]

کرمانفت فتو– فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا طی روزهای اخیر با محوریت پلیس امنیت اقتصادی و کشف بیش از ۳۷ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری روز پنجشنبه افزود: مبارزه با قاچاق کالا در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی به عنوان یکی از سرفصل های مهم ماموریتی در برنامه ریزی های عملیاتی پلیس است که این مهم با جدیت در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی های انجام شده در مجموعه انتظامی استان، در اجرای این طرح  انواع کالاهای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، مواد خوراکی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات رایانه ای و … به ارزش بیش از ۳۷ میلیارد ریال کشف و  ۲۵ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا به مدت چهار روز در سطح استان اجرا و طی این طرح ۵۲ متهم دستگیر شدند.




بیش از ۳۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد

منبع: ایرنـا
? بیش از ۳۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان کشف شد