بیش از ۳۰ ویژه برنامه هفته کتاب در جنوب کرمان اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب در این منطقه خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ ویژه برنامه با محتوای کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: بیست و نهمین […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب در این منطقه خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ ویژه برنامه با محتوای کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب  و کتابخوانی از ۲۴ آبان‌ماه تا یکم آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» با حضور استاد بیوک ملکی، نویسنده و شاعر بزرگ کشور در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه‌های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است. شعار شعار امسال هفته کتاب در بین افراد فراگیر و تأثیرگذار است.کتاب برای بالابردن رشد یک جامعه و تعالی انسان‌ها از بهترین ابزارها است. فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی در انسان نهادینه شود.

اسحاقی با بیان اینکه بیش از ۳۰ برنامه در هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رونمایی از پوستر هفته کتاب، تجدید میثاق با شهدا حضور در گلزار شهدا، تجلیل از تسهیلگران و رابطان برتر جام باشگاه کتابخوانی، کتابداران نمونه، زنگ کتابخوانی در هنرستان هنرهای زیبا، نشست‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی، آسیب‌شناسی نشر کتاب، اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندان، اهدای کتاب به کتابخانه زندان، کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه کانون مساجد، برپایی نمایشگاه کتاب، اهدا کتاب، تجلیل از فعالان و غیره در مصلای نماز جمعه از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.

اسحاقی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور نمایشگاه نماز کلید بهشت در جنوب کرمان افتتاح می‌شود، گفت: همایش فعالان صنعت چاپ و نشر و تجلیل از ناشران کتابفروشان و چاپخانه‌داران برتر، رونمایی از تقریظ کتاب نوشته مادر شهید، تجهیز کتابخانه مدارس روستایی، تجهیز کتابخانه ادارات سطح شهر، اهدا کتاب به مدارس سطح شهر وغیره از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در این منطقه است.

 

انتهای پیام




بیش از ۳۰ ویژه برنامه هفته کتاب در جنوب کرمان اجرا می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیش از ۳۰ ویژه برنامه هفته کتاب در جنوب کرمان اجرا می‌شود