بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای بازسازی بم هزینه شد

اسماعیل نجار گفت: نظام جمهوری اسلامی با نرخ سال های قبل حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بم هزینه کرد، البته در مقابل بزرگی و عظمت این مردم هزینه ای نبود. به گزارش فت فتو ، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در آیین گرامیداشت سالروز زلزله بم با گرامیداشت یاد […]

اسماعیل نجار گفت: نظام جمهوری اسلامی با نرخ سال های قبل حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بم هزینه کرد، البته در مقابل بزرگی و عظمت این مردم هزینه ای نبود.

به گزارش فت فتو ، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور در آیین گرامیداشت سالروز زلزله بم با گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان این فاجعه در این شهرستان افزود: نخل های بم با دیدن صحنه های دلخراش خم نشدند و به زمین نیفتادند، زیرا به ما می خواستند درس ایستادگی و مقاومت بدهند.

اسماعیل نجار بیان کرد: اگرچه خسارت جانی و مالی بسیار سنگین بود،هرچند خسارت جانی نیز جبران نمی شود و انسان صحنه های دلخراش را فراموش نمی کند اما نخل ها به ما گفتند که با استقامت و پایداری بم را با همت مردم خواهیم ساخت و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به جاری شدن سیل در کشور پاکستان چند سال پس از زلزله بم گفت: باوجود همه خسارت ها بیشترین کمک ها را مردم بم داشتند و این نشان داد که وقتی کسی حادثه و خسارت دیده بهتر مشکلات مردم را درک می کند.

وی تاکید کرد: همه ما که مسئولیت مستقیم و غیرمستقیم داریم و صحنه های دلخراش این شهر و دیار را دیدیم،  بیاییم از امروز درست کار کنیم، بسازیم و نظارت صحیح انجام دهیم و مصالح خوب به کار ببریم.

عصر امروز آیین گرامیداشت هجدهمین سالروز جانباختگان زلزله بم با حضور استاندار کرمان، دبیر کل جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان در بهشت زهرای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/ بم




بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای بازسازی بم هزینه شد

منبع:آرمـان
? بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای بازسازی بم هزینه شد