کل اخبار 108592 اخبار امروز : 67
  • تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 - March - 2024
  • ساعت :

    بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد مهم بالادستی در سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود

    کرمان (فت فتو) – قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی ایران عنوان کرد در بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی، تمامی فعالیت‌های دانش‌آموزی که محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب است، مورد توجه قرار می‌گیرد. اسماعیل بحری‌زاده در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره علمدار در کرمان به فت فتو گفت: «در طراحی برنامه ها، فعالیت‌ها و اقدامات […]

    کرمان (فت فتو) – قائم مقام وزیر در سازمان دانش‌آموزی ایران عنوان کرد در بازمهندسی اصول و فرایندهای اجرایی، تمامی فعالیت‌های دانش‌آموزی که محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب است، مورد توجه قرار می‌گیرد.

    اسماعیل بحری‌زاده در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره علمدار در کرمان به فت فتو گفت: «در طراحی برنامه ها، فعالیت‌ها و اقدامات به ویژه نمادها، نام ها و نشان هایی که برای تشکل‌های سازمان دانش آموزی طراحی و تولید شده، نمادها و نشان هایی را که هویت ساز باشند و هویت ایرانی، انقلابی و اسلامی را در دانش آموزان ما ایجاد و تقویت کنند، تولید می کنیم، بنابراین با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب عصاره اندیشه مقام معظم رهبری به حساب می آید و بیانیه ای است که کاملا گذشته انقلاب اسلامی را به صورت دقیق، علمی و منصفانه مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد، مد نظر ما در برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی است.»

    وی افزود: «این بیانیه، وضعیت فعلی کشور ما و انقلاب را به خوبی ترسیم کرده است. مهمتر از همه اینکه قله هایی که باید فتح شود را در حوزه ها و عرصه های مختلف نشان داده و قله نهایی را که تحقق تمدن نوین اسلامی است را مورد تاکید قرار داده و به عنوان یک آرمان مهم فراروی همه آحاد امت اسلام قرار داده است. بنابراین ما تلاش کردیم تا تمامی فعالیت‌ها و اقدامات مد نظر برای دانش آموزان توسط مربیان تحقق پیدا کند.»

    بحری‌زاده گفت:«نقش آفرینی هایی که دانش آموزان انجام می دهند ضمن اینکه موجبات اعتلا و رشد دانش آموزان را فراهم می کند و مهارت‌های لازم برای اداره زندگی و اداره جامعه در آینده را در دانش آموزان ایجاد می کند، هویت اسلامی و ایرانی و انقلابی را در آنها نهادینه می کند.»

    وی در پایان خاطرنشان کرد:«می‌توان گفت تمامی طراحی‌هایی که هم‌اکنون برای دانش آموزان در سازمان دانش آموزی چه در حوزه پیشتازان، چه در حوزه دانش آموزان فت فتو و چه در مجلس دانش آموزی در نظر گرفته شده است، اقدامات و فعالیت‌ها و محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب و سند بنیادین آموزش و پرورش است و از اسناد مهم بالا دستی ما محسوب می شوند.»




    بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد مهم بالادستی در سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود

    منبع: پــانا
    ? بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اسناد مهم بالادستی در سازمان دانش‌آموزی محسوب می‌شود

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا