بیانیه فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت هشتم اسفند ماه روز بسیج جامعه پزشکی

سنگین‌ترین حملات هوایی به بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، در هشتم اسفند سال ۱۳۶۴ بود که باعث شد تا این بیمارستان به نمادی برای مقاومت جامعه پزشکی تبدیل و این روز در تقویم، به‌عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شود. به گزارش فت فتواز کرمان:سرهنگ پاسداراکبرکردی فرمانده سپاه زرند وحجت الاسلام محمد […]

سنگین‌ترین حملات هوایی به بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، در هشتم اسفند سال ۱۳۶۴ بود که باعث شد تا این بیمارستان به نمادی برای مقاومت جامعه پزشکی تبدیل و این روز در تقویم، به‌عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شود.

به گزارش فت فتواز کرمان:سرهنگ پاسداراکبرکردی فرمانده سپاه زرند وحجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت هشتم اسفند ماه روز بسیج جامعه پزشکی پیامی را صادر که متن پیام بدین شرح است

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

“پزشکان ،پرستاران وعوامل درمانی در حال جهاد فی سبیل الله هستند” امام خامنه ای مد ظله العالی”

سنگین‌ترین حملات هوایی به بیمارستان صحرایی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، بمباران همزمان تخریبی و شیمیایی در هشتم اسفند سال ۱۳۶۴ بود که باعث شد تا این بیمارستان به نمادی برای مقاومت جامعه پزشکی تبدیل و این روز در تقویم، به‌عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شود.

این روز ،یادآور از خود گذشتگی ها و رشادت های بسیجیان خصوصا پزشکان ،در دوران دفاع مقدس می باشد که با مجهز شدن به سلاح جهاد و تقوی و شجاعت به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و در نزدیک ترین مکان ها به خط مقدم، مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان های صحرایی را بر پا نمودند. خطرات را به جان خریدند تا خدمات بهتری به رزمندگان ارائه دهند. صدها شهید جامعه پزشکی اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و پرسنل بهداشت و درمان گواه صادق بر این مدعی است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بالاخص شهدای جامعه پزشکی و مدافعان سلامت ، هشتم اسفند ماه را که به عنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده است را به همه اعضای بسیج جامعه پزشکی ، پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و آحاد جامعه  پزشکی ،کادر درمان ،تبریک عرض نموده  و از تمامی عزیزانی که در راستای گسترش و اشاعه تفکر دینی، ایثار ، شهادت و فرهنگ بسیجی در جامعه پزشکی و خدمت رسانی به مناطق محروم در قالب تیم های جهادی پزشکی و و با طراحی طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به مبارزه و مقابله با این ویروس منحوس در کوچه ها و محله ها پرداختند که شاهد تاثیر به سزایی در کنترل این بیماری بوده ایم صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم .

در پایان یاد و خاطره ی همه شهدای والا مقام بسیج جامعه پزشکی شهدای بهداری دفاع مقدس و جبهه ی مقاومت تا شهدای مدافع سلامت که با بذل جان خویش از خاکریز های سلامت صیانت کرده اند را گرامی میداریم وبه روح وروان پاک همه شهدای والامقام ،خصوصا سیدالشهدای مقاومت سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی سلام وصلوات می فرستیم .اللهم صل علی محمدوال محمد وعجل فرجهم.

سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه زرند

محمدایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

 




بیانیه فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت هشتم اسفند ماه روز بسیج جامعه پزشکی

منبع: خــبرگزاری بســیج
? بیانیه فرماندهی ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت هشتم اسفند ماه روز بسیج جامعه پزشکی