بوی ماه مهر و مشکل اینترنت دانش‌آموزان در روستاهای فهرج

بوی ماه مهر می‌آید و باز هم درخواست مردم در مناطقی از جمله روستاهای شهرستان فهرج در شرق استان کرمان که به اینترنت دسترسی ندارند. به گزارش فت فتو از شرق کرمان، این روزها که کشور ما ایران همانند دیگر نقاط جهان درگیر ویروس منحوس کرونا است، دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را از طریق فضای مجازی […]


بوی ماه مهر می‌آید و باز هم درخواست مردم در مناطقی از جمله روستاهای شهرستان فهرج در شرق استان کرمان که به اینترنت دسترسی ندارند.

به گزارش فت فتو از شرق کرمان، این روزها که کشور ما ایران همانند دیگر نقاط جهان درگیر ویروس منحوس کرونا است، دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را از طریق فضای مجازی و شبکه شاد فرا می‌گیرند و بنا به گفته مسئولان از ابتدای مهر ماه سال تحصیلی جدید نیز در همین بستر فضای مجازی آغاز به کار خواهد کرد.

در شهرستان فهرج ساکنان سه روستای زیدآباد، قدمگاه و نعمت‌آباد در زمینه دسترسی به اینترنت با مشکل روبه‌رو هستند و در دسترس نبودن اینترنت دانش‌آموزان این روستاها را با مشکل روبه‌رو کرده است.

طی دو سال گذشته نیز دانش‌آموزان به سختی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و علی‌رغم اینکه شوراهای اسلامی این روستاها پیگیری‌های زیادی انجام دادند تا مشکل آنها در زمینه تلفن همراه و اینترنت مرتفع شود اما گویا صدایشان به جایی نرسیده است.

اهالی این روستا با ارسال یک نسخه از درخواست خود به فت فتو در شهرستان فهرج امیدوارند صدایشان به گوش مسئولین برسد و درآستانه سال تحصیلی جدید مشکل تلفن و اینترنت همراه این منطقه حل شود.

 

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ق





بوی ماه مهر و مشکل اینترنت دانش‌آموزان در روستاهای فهرج

منبع:فــارس
? بوی ماه مهر و مشکل اینترنت دانش‌آموزان در روستاهای فهرج