کل اخبار 108523 اخبار امروز : 125
  • تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 - March - 2024
  • ساعت :

    به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم هستیم

    کرمان(فت فتو) – استاندار کرمان تاکید کرد به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم باید بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، جمعی از فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار کردند. محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار با تبریک هفته دولت از کمک‌های ارتش در سیل […]

    کرمان(فت فتو) – استاندار کرمان تاکید کرد به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم باید بود.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، جمعی از فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش به مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار کردند.

    محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار با تبریک هفته دولت از کمک‌های ارتش در سیل و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر کرد.

    وی بیان کرد: مردم در زمان بحران، نیروهای نظامی را پناه خود می‌دانند، چون این آمادگی و ظرفیت را از آنها دیده‌اند.

    استاندار کرمان افزود: این توقع به حق و به جایی است، چون مردم عملکرد موفق نیروهای نظامی را در خدمت‌رسانی زمان بحران، امنیتی، دفاعی و غیره دیده‌اند.

    فداکار ادامه داد: به پشتوانه و عملکرد موفق نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی، این باور به وجود آمده است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به این نظام داشته باشد.

    استاندار کرمان، نظم و صلابت ارتش را مثال‌زدنی دانست و تصریح کرد: این مهم باعث شده که کمترین حاشیه‌ها را داشته باشد و فعال و پرشور مسیر خود را ادامه دهد.

    وی گفت: ما پشت گرم به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور هستیم.

    امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار عنوان کرد: مجموعه یگان‌های ارتش در منطقه کماکان آماده کمک به دولت هستند.

    وی افزود: مجموعه ارتش با تمام ظرفیت‌های خود در استان و سایر نقاط تحت مسئولیت قرارگاه منطقه‌ای در کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد با آمار کامل و امکانات در خدمت است تا در صورت نیاز توانمندی‌های خود را در اختیار بگذارد.

    امیر غلامعیلان تصریح کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیر ارتش در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و مراقبت از سرحدات مرزی در تمام بحران‌ها کنار مردم است.

    فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، راهبرد ارتش را عمل به شعار “ارتش برای ملت” عنوان کرد و گفت: در کنار ماموریت‌های دفاعی و امنیتی این شعار سرلوحه کار ماست.

    وی خاطرنشان کرد: اطمینان قلبی می‌دهیم که در کنار ظرفیت‌های دولتی، بازوی قدرتمندی به نام نیروهای مسلح در کنار شما هستند که برای حل معضلات استان می‌توان روی آن حساب کرد.

    امیر غلامعلیان بیان کرد: ارتش انقلابی سه بعدی است. بعد اول آن انضباط معنوی و مادی، بعد دوم دانش و مهارتی و بعد سوم آمادگی مداوم در هر زمان و مکان است.




    به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم هستیم

    منبع: پــانا
    ? به حمایت‌های ارتش در پیشبرد امور دلگرم هستیم

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا