بهره برداری از ۹۳۴ واحد مسکونی در سیرجان و رفسنجان همزمان با هفته دولت

علی حاجی زاده گفت: همزمان با هفته دولت از ۹۳۴ واحد مسکونی بهره برداری می شود که متعلق به دو طرح مسکن مهر و اقدام ملی هستند. علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در گفتگو با “فت فتو” درباره پروژه های قابل افتتاح در طرح ملی مسکن گفت: همزمان با هفته […]

علی حاجی زاده گفت: همزمان با هفته دولت از ۹۳۴ واحد مسکونی بهره برداری می شود که متعلق به دو طرح مسکن مهر و اقدام ملی هستند.

علی حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در گفتگو با “فت فتو” درباره پروژه های قابل افتتاح در طرح ملی مسکن گفت: همزمان با هفته دولت از ۹۳۴ واحد مسکونی بهره برداری می شود که متعلق به دو طرح مسکن مهر و اقدام ملی هستند.

وی ادامه داد: ۹۳۴ پروژه متعلق به  دو شهرستان سیرجان و رفسنجان است که بدین شرح است، پروژه آرمه سازان صنعت ۲ با ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی آغاز به کار کرده است اکنون ۴۰ واحد را افتتاح خواهد کرد و گهر زمین سمنگان نیز ۸۰ واحد را درحال ساخت دارد که ۴۰ واحد آن آماده بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی تاکید کرد: پروژه  های معادن گل گهر ۴ با تکمیل  ۱۲۸ واحد، معدن شماره ۵ نیز با اتمام ۴۰ واحد، معدن شماره ۶ نیز با ۱۲۰ واحد، معدن شماره ۷ با تکمیل ۶۴ واحد که متعلق به اقدام ملی است، پروژه های خود را به اتمام رسانده اند و به طور کامل آماده بهره برداری است.

حاجی زاده تاکید کرد: پروژه مسکن مهر فرهنگیان سیرجان در دو طرح ۱۶۰ و ۲۶۸ واحدی تکمیل و به اتمام رسیده است که در همین هفته از آنها رونمایی می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهرستان رفسنجان نیز پروژه ۲۶۱ واحدی را با عنوان گسترش مسکن آغاز کرده است که تحت عنوان مسکن مهر بوده و د رهفته دولت از ۷۴ واحد آن رونمایی و تحویل متقاضیان خواهد شد.

انتهای پیام / طهماسبی

 




بهره برداری از ۹۳۴ واحد مسکونی در سیرجان و رفسنجان همزمان با هفته دولت

منبع:آرمـان
? بهره برداری از ۹۳۴ واحد مسکونی در سیرجان و رفسنجان همزمان با هفته دولت