بهره برداری از سامانه هوشمند تخلفات پلیس راهور کرمان

از سامانه هوشمند سازی تخلفات شهری در مرکز مانیتورینگ پلیس راهور کرمان رونمایی شد. به گزارش فت فتو ، سرپرست پلیس راهور استان در حاشیبه رونمایی از این مرکز گفت : با هدف جلوگیری از تخلفات رانندگان و ایجاد انضباط ترافیکی سامانه پایش تصویری پلیس راهور کرمان هوشمند سازی شد. سرهنگ معین الدینی تصریح کرد: […]

از سامانه هوشمند سازی تخلفات شهری در مرکز مانیتورینگ پلیس راهور کرمان رونمایی شد.

به گزارش فت فتو ، سرپرست پلیس راهور استان در حاشیبه رونمایی از این مرکز گفت : با هدف جلوگیری از تخلفات رانندگان و ایجاد انضباط ترافیکی سامانه پایش تصویری پلیس راهور کرمان هوشمند سازی شد.
سرهنگ معین الدینی تصریح کرد: هوشمند سازی این سامانه به منزله حذف نیرو‌های پلیس درشهر نیست، اما از این پس تخلفات رانندگان توسط دوربین‌های سطح شهر ثبت خواهد شد و هیچ نقطه‌ای در شهر کرمان نیست که در دیداین دوربین‌ها نباشد.
سرپرست پلیس راهور استان گفت : سرعت غیر مجاز یکی از شاخصه‌های اصلی تعریف شده برای این سامانه است که در اولویت ثبت هوشمند است و سایر تخلفات هم رصد دقیق میشود و حواشی شهر هم از این پوشش کامل تصویری مجزا نیستند.
وی افزود : هدف گذاری پلیس در این طرح جریمه ها‌ی بیشتر برای مردم نیست، بلکه پلیس در کنار مردم است و هدف نهایی نظم دهی و انضباط ترافیکی است.




بهره برداری از سامانه هوشمند تخلفات پلیس راهور کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بهره برداری از سامانه هوشمند تخلفات پلیس راهور کرمان