بنیاد مستضعفان در یکی دیگر از مناطق محروم استان کرمان مستقر می‌شود

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: بنیاد مستضعفان تا پایان سال در یکی دیگر از مناطق محروم استان کرمان به سبک قلعه گنج مستقر می‌شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از قلعه‌گنج، علی زینی‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به استان کرمان اظهار […]

گروه استان‌ها – استاندار کرمان گفت: بنیاد مستضعفان تا پایان سال در یکی دیگر از مناطق محروم استان کرمان به سبک قلعه گنج مستقر می‌شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از قلعه‌گنج، علی زینی‌وند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به استان کرمان اظهار داشت: امسال هفتمین سالی است که بنیاد مستضعفان در استان کرمان و در شهرستان قلعه گنج حضور دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در راستای رسالتی که به عهده دارد به شهرستان‌ها و مناطق هدف رفته و زیرساخت‌هایی را با دید ‌توانمندی و مشارکت مردم ایجاد می‌کند افزود: در هفت سال گذشته در قلعه‌گنج در مجموع بنیاد مستضعفان حدود ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

استاندار کرمان از قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان برای تداوم کار و تکمیل همه زیرساخت‌های تعهد شده توسط بنیاد در قلعه گنج خبر داد و گفت: تیم مشترکی در استان با بنیاد تشکیل و همه کارخانجات توجیه پذیر در فرآیندی به با اولویت سرمایه‌گذاران منطقه به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد در استان کرمان در چندین منطقه کار می‌کند و قول داده که در یک منطقه دیگر به سبک قلعه گنج در استان مستقر شود افزود: این منطقه حتما از محروم‌ترین مناطق استان است و تا پایان سال به سبک قله گنج مستقر می‌شود.

کارخانه آهک صنعتی شهرستان قلعه‌گنج افتتاح شد
فتاح: بنیاد مستضعفان آماده واگذاری طرح‌های احداث شده به مردم مناطق محروم است

زینی‌وند با اشاره به اینکه در بحث مسکن سازی، سرویس‌های بهداشتی، زیرساخت‌ها و مراکز آموزشی در مناطق محروم قول‌های خوبی گرفته شده تا از ظرفیت بنیاد استفاده شود ادامه داد: بنیاد به مناطق محروم می‌رود با دید تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال و توانمندسازی مردم با اولویت بهداشت، آموزش،  جاده، آب و اشتغال و توانمندسازی را در برنامه دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه آب کارهای تکمیل نشده داریم که توافق شد با مشارکت سپاه، دولت، خیرین و بنیاد طرح‌های نیمه تمام آبرسانی را در شهرستان منوجان، رودبار و قلعه گنج تکمیل کند گفت: برای شمال استان نیز برنامه‌هایی را با بنیاد در دست اقدام داریم و کارخانه نوآوری را به مرکز فعال و موثر در توسعه فناورانه استان تبدیل می‌کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ ع

 




بنیاد مستضعفان در یکی دیگر از مناطق محروم استان کرمان مستقر می‌شود

منبع:تسنــیم
? بنیاد مستضعفان در یکی دیگر از مناطق محروم استان کرمان مستقر می‌شود