بنزین سوپر در کرمان نایاب شد

کرمان – فت فتو – ایام نوروز همزمان با اوج سفرها، بنزین سوپر نیز در کرمان نایاب شد. پیگیری خبرنگار فت فتو نشان می‌دهد تنها پنج جایگاه در شهر کرمان بنزین سوپر عرضه می‌کردند که طی بیش از یک هفته این محصول را عرضه نمی‌کنند و مسئولان نیز علت را در کمبود میزان تولید آن […]

کرمان – فت فتو – ایام نوروز همزمان با اوج سفرها، بنزین سوپر نیز در کرمان نایاب شد.

پیگیری خبرنگار فت فتو نشان می‌دهد تنها پنج جایگاه در شهر کرمان بنزین سوپر عرضه می‌کردند که طی بیش از یک هفته این محصول را عرضه نمی‌کنند و مسئولان نیز علت را در کمبود میزان تولید آن برمی‌شمارند.

شهروندان یا مسافران نوروز طی ایام نوروز به جایگاه های عرضه این نوع فرآورده در شهر کرمان که مراجعه می کنند با این پاسخ تکراری مواجه می شوند: نیست، بنزین سوپر نداریم، جای دیگری هم نگردید چون بنزین نیامده است.

آنطور که به خبرنگار فت فتو در استان کرمان اطلاع دادند بنزین سوپر تنها جایگاه های محتشم، انجم شعاع، مختاری، نخل و امام جواد(ع) شهر کرمان عرضه می شود.

یکی از مسئولان جایگاه عرضه فرآورده فنی محتشم کرمان در این خصوص به خبرنگار فت فتو گفت: پس از تعطیلات نوروز بنزین سوپر برای ما نیاورده اند و همانگونه که می بینید مسیر ورود به سکوی توزیع این نوع بنزین طی روزهای گذشته تاکنون مسدود بوده است.

محمدعلی محتشم با اشاره به تقاضاهای برخی خودروها نسبت به سوخت گیری بنزین سوپر اظهارداشت: تقاضای مردمی بسیاری داریم؛ بویژه در ایام نوروز روزانه افراد بسیاری برای خرید این محصول می آیند اما مخزن ما خالی است؛ اگرچه بنزین معمولی به میزان کافی در جایگاه ها وجود دارد.

وی از مسئولان درخواست کرد با توجه به مطالبه بنزین سوپر در این زمینه اقدام کنند تا فرآیند توزیع و عرضه سوخت مورد نیاز جایگاه ها و مسافران نوروزی با سرعت بیشتری پیگیری شود.

بنزین سوپر در کرمان نایاب شد

چرایی نایاب شدن بنزین

در ادامه به سراغ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان رفتیم که در این زمینه توضیح داد: چند روزی است یکسری از پالایشگاه ها در حالت اورهال (بازآماد یا تعمیرات اساسی) قرار گرفته‌اند.

سیدباقر نورالدینی افزود: تا زمانی که تولید این پالایشگاه ها مجددا افزایش یابد و این فرآورده را به ما تحویل دهند، مدتی زمان می برد و همین امر عرضه این محصول را در کرمان محدود کرده است.

مردم نگرانی نداشته باشند

وی اظهارداشت: پس از بهبود وضعیت تولید پالایشگاه ها، دوباره سهمیه بنزین سوپر استان کرمان را جذب می کنیم و مردم می توانند آن را به میزان کافی و دلخواه از جایگاه های عرضه فرآورده نفتی مشخص شده در این استان تهیه کنند.

بنزین سوپر در کرمان نایاب شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه مردم نگرانی از این حیث نداشته باشند اضافه کرد: اکنون هیچ محدودیتی در عرضه بنزین معمولی وجود ندارد و این نوع فرآورده تا زمان تامین بنزین سوپر، به وفور در تمامی جایگاه های سراسر استان کرمان عرضه می‌شود.




بنزین سوپر در کرمان نایاب شد

منبع: ایرنـا
? بنزین سوپر در کرمان نایاب شد