بسیج در حل همه بحران ها نقش آفرین بوده اند

ناصر بهروز گفت: : بسیج نیروی معتقد، ارزان متعهد و خدمت گذار است، که بر کسی پوشیده نیست بنابر این توقع داریم که محصول دفتر صنعت یار هم همین‌گونه باشد زیرا برای ما بسیار مهم است که بعد از یک بازه زمانی باید چند واحد راکد به چرخه تولید برگردد. به گزارش “فت فتو ” […]

ناصر بهروز گفت: : بسیج نیروی معتقد، ارزان متعهد و خدمت گذار است، که بر کسی پوشیده نیست بنابر این توقع داریم که محصول دفتر صنعت یار هم همین‌گونه باشد زیرا برای ما بسیار مهم است که بعد از یک بازه زمانی باید چند واحد راکد به چرخه تولید برگردد.

به گزارش “فت فتو ” صبح امروز دفتر صنعت یار بسیج مهندسین صنعت  با حضور استاندار کرمان و جانشین فرماندهی در سپاه ثارالله کرمان و مدیر عامل شرکت شهرک های استان کرمان و برخی از مسئولان استانی افتتاح شد. 

ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در آئین افتتاحیه خانه صنعت یار بسیج مهندسین صنعت در شهرک صنعتی خضراء، ضمن تبریک ایام الله هفته بسیج گفت: بسیج از بدو تولدش تا به امروز خیر رسان، خدمت گزار بوده است و همیشه منشاء خیر کثیر بوده است. 
وی با یادآوری حوادث شهرستان پاوه همزمان با آغاز جنگ تحمیلی و تسلط کومله بر مردم تاکید کرد: درست در همان آغاز جنگ تحمیلی شهر پاوه درست در چنین روزهایی سقوط می کند، و حزب خلق کرد  ۳۲ پرستار  را در بیمارستان شهر توسط همین  گروه کومله صلاخی  کرد، انردز همان ها دوباره پروژه نا امن سازی را شروع کردند. 
بهروز ادامه داد: در طول این ۴٠ ساله انقلاب دشمن همیشه دشمنی کرده است اما بسیج، همیشه خیر رسان بوده و همانطور که بسیج دوستی مردم را برای خود بدست آورده است، همان طور هم دشمن دست از خباثت و دشمنی اش برنداشته است. 
جانشین فرماندهی در سپاه ثارالله کرمان اذعان کرد: بسیج همیشه در میدان بود، در زلزله، مقابل خباثت ها و شرارت های ریگی، در مرز سیستان وبلوچستان جهت مقابله با دشمنی ها، در کمک به محرومین و مظلومین، در کرونا در سیل و حتی در ساخت خانه های محرومان همیشه حضور داشت. 
وی تاکید کرد: دشمن خبیث هم اما دشمنی و سم پاشی خودش را ترک نکرده است و حتی یک نکته مثبت در شبکه های اینترنشنال و بی بی سی و غیره نیز در مورد بسیج نخواهید شنید، زیرا حاضر به بیان واقعیات نیستند، بنابراین همان طور که بسیج دوست دارانی  دارد، دشمنانی هم دارد. 
بهروز به شهدای شاخص انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم باید بدانند آنجا که همت بود، باکری بود، خرازی بود، سردار سلیمانی بود، چه کردند برای این انقلاب تا به این نوع از ثمرات نشست، این ها علمداران بسیج بودند و چه خدماتی را انجام دادند، که امروز در این مسیر موفقیت قرار دارد. 

جانشین فرماندهی در سپاه ثارالله کرمان، گفت: در بحران ها بسیج چه نقشی را ایفا کرد، این را همه باید بدانندو بسیج همیشه  خیر رسان و خدمت گذار بوده است، ضمن اینکه تنوع خدمات بسیج گسترده است.

وی ادامه داد: در حوزه آب بیش از هزار میلیارد پروژه را برای دولت انجام می دهیم با ظرفیت عظیمی که در بدنه بسیج وجود دارد این حرکت در حال صورت گرفتن است و خدماتی که در عرصه مسکن ارائه شده است، کم نظیر بوده است. 
وی ادامه داد: بسیج نیروی معتقد، ارزان متعهد و خدمت گذار است، که بر کسی پوشیده نیست بنابر این توقع داریم که محصول دفتر صنعت یار هم همین‌گونه باشد زیرا برای ما بسیار مهم است که بعد از یک بازه زمانی  باید چند واحد راکد به چرخه تولید برگردد. 

بهروز ادامه داد: این دفتر با رفع مشکلات تولید سبب شد تا تولید کنندگان درون زایی اقتصاد را بالا ببرند، اینگونه مشکلات کارگری ما را هم کم کنند، بنابر این تنها راهش تولید است. و دفتر صنعت یار  باید حل مشکلات و معضلات را انجام دهد. 

وی تاکید کرد: این دفتر باید در رفع موانع تولیدی و راه اندازی دوباره واحد های تولیدی تسهیلگری باشد و محصول خروجی این دفتر باید مشخص و مشهود باشد.




بسیج در حل همه بحران ها نقش آفرین بوده اند

منبع:آرمـان
? بسیج در حل همه بحران ها نقش آفرین بوده اند