بسیج خدمتگزار ملت ایران است

سرهنگ محمد برجی فرمانده ناحیه کهنوج: بسیج نیروی کار آمد و خدمتگزار همه ی میدانها و نعمتی است که هر کس از این نعمت استفاده نکند، کفران نعمت کرده است. به گزارش “فت فتو” محمد برجی فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه ناحیه کهنوج  در جمع خبرنگاران کهنوج گفت: شما خبرنگاران با قلم خود می توانید […]

سرهنگ محمد برجی فرمانده ناحیه کهنوج: بسیج نیروی کار آمد و خدمتگزار همه ی میدانها و نعمتی است که هر کس از این نعمت استفاده نکند، کفران نعمت کرده است.

به گزارش “فت فتو” محمد برجی فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه ناحیه کهنوج  در جمع خبرنگاران کهنوج گفت: شما خبرنگاران با قلم خود می توانید خدماتی را انجام دهید  که با هیچ امکاناتی میسر نیست. 

 
برجی با اشاره به نزدیک شدن به هفته ی پر خیر و برکت بسیج اذعان کرد: این شمایید که می توانید مسئولین را با مطالبات خود برای خدمتگزاری به مردم به خط کنید.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  کهنوج تصریح کرد: شعار هفته ی بسیج امسال《 بسیج خدمتگزار ملت ایران》 است که فعالیت های بسیج سپاه ثارالله با محوریت شهرستان کهنوج کلید خواهد خورد.
محمد برجی تشریح کرد: ما بنا داریم مطابق با روز شمار هفته ی بسیج، عملکرد یک ساله ی بسیج سپاه ناحیه کهنوج در خصوص مسائل بهداشتی و ساخت سرویس های بهداشتی، مدرسه سازی، ساخت مساکن محرومین، طرح نهضت آبرسانی سردار دلها ، افتتاح ورودی جدید سپاه ناحیه کهنوج، توزیع بسته های مومنانه ی کمک معیشتی، افتتاح کارگاه اشتغال زایی فرش و تابلو فرش بافی، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اهدا نذر خون، برپایی ورزش پیاده روی و کوه پیمایی، برگزاری مسابقات قرآنی، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا، برپایی میز خدمت ادارات، میقات الصالحین در مراسم نماز جمعه ، رزمایش اقتدار بسیج اقشار و برپایی ایستگاههای صلواتی و …را رو نمایی کنیم.
 
 برجی اذعان کرد: هدف از رونمایی عملکرد یک ساله ی بسیج این نیست که خدایی ناخواسته، خودی نشان بدهیم، بلکه هدف ما از رونمایی از فعالیت های بسیج که به دست نیروهای مخلص بسیجی که بدون هیچ چشم داشتی شکل گرفته
 
وی تصریح کرد: هدف این است که نشان دهیم که در مقابل لجن پراکنی معاندین و شبکه های بیگانه، عملکرد بسیج امیدوار کردن مردم و قرار گرفتن در مسیر قابل دفاع بوده.
 
برجی تصریح کرد: چرا که در دوازدهمین جشنواره ی مالک اشتر از بین ۲۵ ناحیه، الحمدالله بسیج سپاه ناحیه کهنوج در بخش مردمی رتبه ی اول را کسب کرد که نشان می دهد، بسیج سپاه ناحیه کهنوج در مسیر خوبی در حال حرکت شتابنده است.
 
محمد برجی افزود: تمام فعالیت های بسیج سپاه ناحیه کهنوج در تمام زمینه های با تفکر بسیجی با یک سوم هزینه ها، جهادی پیش رفته است نه با هزینه های پیمانکاری! 
ما خدا را شکر می کنیم که امروز تفکر بسیجی در تمام آحاد جامعه ساری و جاری است و این تفکر است که مرزهای جغرافیایی ایران را توسعه داده است.
 
وی در پایان با استناد از کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره آرزو کرد:《 خدایا ما را با بسیجیان محشور بفرما》

انتهای پیام/ک




بسیج خدمتگزار ملت ایران است

منبع:آرمـان
? بسیج خدمتگزار ملت ایران است