بستری ۴۴۴ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان/روند بستری‌ نزولی است

گروه استان‌ها – بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان از حدود هزار و ۲۰۰ بیمار قطعی در اوج پیک پنجم به ۴۴۴ بیمار رسیده است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، روند نزولی کرونا در پیک پنجم خود در استان کرمان همچنان ادامه دارد و کاهش بیماران سرپایی، بستری‌ها و […]

گروه استان‌ها – بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان از حدود هزار و ۲۰۰ بیمار قطعی در اوج پیک پنجم به ۴۴۴ بیمار رسیده است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، روند نزولی کرونا در پیک پنجم خود در استان کرمان همچنان ادامه دارد و کاهش بیماران سرپایی، بستری‌ها و فوتی‌های کرونا آن هم به طور چشمگیری در یک ماه گذشته مؤید این مطلب است که واکسیناسیون کرونا نتایج خوبی به دنبال داشته است.

بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان نسبت به روزهای پیک بیماری در هفته‌های پایانی مردادماه و اوایل شهریور بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته و چیزی در حدود هزار و ۲۰۰ بیمار قطعی به ۴۴۴ بیمار رسیده است.

بستری ۹۱ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان کرمان

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان نیز با بیان اینکه سیر نزولی کرونا در این پیک تندتر از پیک‌های قبل است اظهار داشت: زمانی که حدود ۷۰ درصد جمعیت کشور واکسیناسیون شود، دیگر درگیر اپیدمی‌های بزرگ نمی‌شویم.

سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا عنوان کرد: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۴۴۴ مورد است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۸۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری هستند افزود: ۱۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶۵ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

تعداد بیماران کرونایی در استان کرمان ۴۰ درصد کاهش داشته است
وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان همچنان “شکننده” است/ عدم مراجعه بیش از ۴۰درصد جمعیت استان برای دریافت واکسن
۵۹ درصد جمعیت هدف استان کرمان واکسن کرونا را دریافت کردند/ همراهی مردم برای موفقیت طرح لازم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری ۹۱ بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون به ۳۹ هزار و ۳۲۲ مورد رسیده است.

وی به فوت ۹ بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به ۴ هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۶۵۵ مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را ۵۸۷ هزار و ۱۱۶ مورد است.

انتهای پیام/۵۱۱/ز




بستری ۴۴۴ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان/روند بستری‌ نزولی است

منبع:تسنــیم
? بستری ۴۴۴ بیمار قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان/روند بستری‌ نزولی است