بستری ۱۸۴ بیمار جدید کرونا مثبت و فوت ۲۶ نفر در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد جدید بستری کرونا مثبت در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۸۴ مورد است. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در […]


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: موارد جدید بستری کرونا مثبت در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۸۴ مورد است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی شفیعی امروز در آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان را یک‌هزار و ۱۲ مورد اعلام کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در کرمان ۵۸۳ نفر، رفسنجان ۴۶ نفر، جیرفت ۱۶۳ نفر، بم ۶۶ نفر و سیرجان ۱۵۴ نفر است.

وی تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را ۳۵ هزار و ۸۷۳ مورد دانست و افزود: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۴ مورد است که موارد بستری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۰۹ موردبوده است.

شفیعی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۲۶ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: مجموع جانباختگان ناشی از کرونا در استان کرمان به ۴ هزار و ۲۶۳ نفر رسید.

وی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول ۶۲۹ هزار و ۴۱۹ دُز و واکسن تزریق شده نوبت دوم در استان نیز ۳۲۴ هزار و ۴۱۸ دُز است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





بستری ۱۸۴ بیمار جدید کرونا مثبت و فوت ۲۶ نفر در کرمان

منبع:فــارس
? بستری ۱۸۴ بیمار جدید کرونا مثبت و فوت ۲۶ نفر در کرمان