برگزاری یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی در کوهبنان

همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و سالروز شهادت فرزند برومندش امام حسن مجتبی (ع)، مراسم یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی برگزار شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، همزمان با سالروز رحلت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و سالروز شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت امام حسن […]

همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و سالروز شهادت فرزند برومندش امام حسن مجتبی (ع)، مراسم یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، همزمان با سالروز رحلت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و سالروز شهادت دومین نور ولایت، صاحب کرامت و شفیع قیامت امام حسن مجتبی (ع) مراسم یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی با حضور علما و روحانیون، خانواده معزز شهیدان و جمعی از مردم کوهبنان در مسجد جامع واقع در محله انصار شهرستان به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و هیات امنای مسجد جامع برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی زارعی و مداحی و روضه خوانی حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی از مداحان مطرح همراه بود.

حجت الاسلام مصطفی زارعی استاد حوزه و دانشگاه در این آیین ضمن تسلیت این ایام گفت: یادواره مراسم شعور شهداست و در حقیقت شهدا زنده اند و ما زمین گیر شده و در باتلاتق دنیا گیر کرده ایم.

او افزود: سید و سالار شهیدان شناخت را به ما یاد داد؛ لذا در کشور مادر شهیدانی داریم که تمام فرزندانشان را در راه خدا تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام زارعی بیان داشت: انسان به واسطه معرفت به رشد و تعالی می‌رسد، پس اکثر شهدا، چون به معرفت و شناخت کامل رسیده اند، همواره بر اطاعت از ولایت و رهبری تاکید دارند.

یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی در کوهبنان

او تصریح کرد: شهید عبدالمجید نوزده ساله به عشق حضرت امام (ره) و تاسی از حضرت علی اکبر (ع) به سوی جبهه‌ حق علیه باطل شتافت تا از کشور دفاع کند.

حجت الاسلام ‌زارعی با اعلام اینکه شهدا در سخت‌ترین شرایط نمازشان را اقامه می‌کردند، بیان داشت: شهدا چهار شاخصه اصلی  داشتند که بر اساس آن ها ماندگار شدند، یکی از این شاخصه ها محبوبیت بود؛ لذا به نماز شب و راز و ‌نیاز شبانه توجه خاص داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: دومین شاخصه شهدا مسئولیت پذیری بود؛ لذا در کنار کار بیرون در منزل هم کمک حال والدین، همسر و فرزندان خود بودند.

او بیان داشت: سومین شاخصه شهدا مخالفت با هوای نفس بود، پس از همه چیز دست شستند و چشم بستند؛ لذا به رشد و تعالی رسیدند و در تاریخ ماندگار شدند.

حجت الاسلام زارعی گفت: شهدا از مقبولیت ویژه‌ای برخودار بودند، به عنوان مثال، سردار دل‌ها در نزد، ولی فقیه تمام چهار ویژگی را داشت، پس به عنوان فرمانده سپاه قدس انتخاب شد.

او تصریح کرد: پدران و ‌مادران شهدا باعث عزت، افتخار و نور چشم مردم هستند که باید همواره مورد تعظیم و تکریم قرار گیرند.

انتهای پیام/ب




برگزاری یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی در کوهبنان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری یادواره شهید عبدالمجید محمد حسنی در کوهبنان