برگزاری یادواره شهدای کارمند در بردسیر

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای کارمند در بردسیر برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ یادواره شهدای کارمند با حضور خانواده شهدا، کارمندان و جمعی از مسئولین در محل سالن پیامبر اعظم شهرستان بردسیر برگزار شد. حجت الاسلام محمدحسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، […]

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای کارمند در بردسیر برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ یادواره شهدای کارمند با حضور خانواده شهدا، کارمندان و جمعی از مسئولین در محل سالن پیامبر اعظم شهرستان بردسیر برگزار شد.

حجت الاسلام محمدحسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج، جمهوری اسلامی را امروز خیمه اسلام دانست و افزود: تجمع ضد انقلاب ها این روزها شبیه جنگ احزاب در زمان پیامبر (ص) شده است.

وی بیان کرد: تجزیه طلب ها و مخالفان نظام اسلامی و سلطنت طلب ها با تمام توان در مقابل ما صف آرایی کرده اند و ما با یک جنگ ترکیبی در حوزه های مختلف امنیتی، اقتصادی، رسانه ای و اطلاعاتی مواجه ایم.

حجت الاسلام شاهمرادی تأکید کرد: امروز کسی نباید سکوت کند و باید در جبهه انقلاب اسلامی محکم ایستادگی کنیم در غیر این صورت فردای قیامت باید جوابگو باشیم. 

سردار حسنی سعدی مسئول گلزار شهدای بین المللی کرمان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج به رشادت های شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم فردی شجاع در مقابل جبهه کفر و مطیع امر رهبری بود و امروز باید اولویت ما تربیت افرادی مانند حاج قاسم باشد. 

وی افزود: امروز دعوا بر سر ایران عزیز ما است و دشمن قصد تضعیف و تجزیه ایران را دارد بنابراین ما باید دشمن را خوب بشناسیم و بدانیم دشمن هرگز خوبی ما را نمی خواهد. 

انتهای پیام/شاه حیدری




برگزاری یادواره شهدای کارمند در بردسیر

منبع:آرمـان
? برگزاری یادواره شهدای کارمند در بردسیر