برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان

شیخی گفت: کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کد های QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و … محتوا به خواننده ارائه می […]

شیخی گفت: کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کد های QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و … محتوا به خواننده ارائه می کند.

 

به گزارش فت فتو؛ مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان  سه شنبه(۱۵ تیر) به رسانه ها اعلام کرد:   پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی » با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم تدوین شده اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار می شود.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان افزود : کتاب کار بیانیه گام دوم به روش شرح مزجی متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را واکاوی کرده و در کنار توضیحات از قابلیت های چند رسانه ای جهت درک بهتر مطالب با استفاده از کد های QR در قالب های فیلم ، عکس ، کلیپ و … محتوا به خواننده ارائه می کند.

شیخی ادامه داد: محتوای کتاب در چهار بخش عظمت حادثه انقلاب، عظمت راهی که طی شد، عظمت چشم اندازی که باید به آن برسیم و عظمت نقش نیروی جوان متعهد می باشد.

وی با بیان اینکه این پویش در ۳ بخش برگزار می گردد، تصریح کرد: بخش اول پویش مربوط به ارائه طرح بر اساس تکمیل بوم های داخل کتاب می باشد، به این صورت که خواننده از مطالب بیانیه استفاده کرده و یک طرح را با توجه به دانش خود ارائه می کند و کارشناسان پویش با ارائه دهنده ارتباط گرفته و طرح را به نقطه مطلوب رسانده و در داوری وارد می کنند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان تصریح کرد: از بین طرح ها ی داوری شده به طرح های برتر کمک هزینه اجرای طرح هدیه داده می شود.

شیخی گفت : در دو بخش دیگر پویش مسابقه پیامکی و تبلیغ خلاقانه از کتاب می باشد.

وی افزود : علاقه مندان جهت تهیه کتاب و اطلاعات بیشتر پویش به سایت KETAB40.IR می توانند مراجعه نمایند.

به گزارش فت فتو، در این پویش ملی در استان کرمان اداره کل ورزش و جوانان ، دبیرخانه گام دوم انقلاب اسلامی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/نامجو




برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان

منبع:آرمـان
? برگزاری پویش ملی «نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در کرمان