برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان انار

 طی مراسمی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از خانواده شهدا در شهرستان انار قدردانی شد. به گزارش ” فت فتو ” ؛ در این نشست حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از امتیازات خانواده شهدا، شهید بودن است و این امتیاز […]

 طی مراسمی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا از خانواده شهدا در شهرستان انار قدردانی شد.

به گزارش ” فت فتو ” ؛ در این نشست حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از امتیازات خانواده شهدا، شهید بودن است و این امتیاز بدین معنا است که شهید همیشه زنده است و همیشه یاد و خاطره آن‌ها ماندگار خواهد ماند.

او از خانواده شهدا به خصوص مادران و همسران آن ها  قدردانی کرد و گفت: مهم ترین مسئله ولایت و امامت است که به لطف خدا خانواده شهدا به خوبی این مسئله را پیاده کردند و بر همین اساس فرزندان خود را آگاهانه به سوی جبهه‌ها اعزام کردند.

حجت الاسلام منتظری می گوید: ما بایستی همواره پشتیبان ولی فقیه باشیم.

در این مراسم یکی از خواهران شهدا به ذکر خاطرات شهدا پرداخت. همچنین  مصطفی یوسفی،  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان انار از خانواده‌های شهدا قدردانی کرد.

در پایان با تقدیم هدیه ای از  مادران  و  همسران شهدا قدرانی شد.

عکس: روابط عمومی شهرداری انار




برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان انار

منبع: انــارما
?برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدا در شهرستان انار : اخبار استان کرمان – ورزشی