برگزاری نشست هم اندیشی اعضا کارگروه تولید محتوا در زرند

در نشست هم اندیشی اعضاء کارگروه تولید محتوا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند کارگروهی برای تولید محتوا فرهنگی، هنری و اجتماعی تشکیل شد. به گزارش فت فتو، محمد منصوری معاونت مطالبه گری ستاد امر به معرف و نهی از مکر زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء کارگروه در این نشست بر لزوم […]

در نشست هم اندیشی اعضاء کارگروه تولید محتوا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند کارگروهی برای تولید محتوا فرهنگی، هنری و اجتماعی تشکیل شد.

به گزارش فت فتو، محمد منصوری معاونت مطالبه گری ستاد امر به معرف و نهی از مکر زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء کارگروه در این نشست بر لزوم هم افزایی و توسعه ظرفیت‌های موجود شهرستان برای گسترش و توسعه و تعمیق محتوا و خدمات فرهنگی و هنری ایرانی اسلامی سالم، مفید و ایمن تاکید نمود . 

وی با بیان اینکه فضای مجازی تاثیر زیادی در تغییر ذائقه و سبک زندگی مردم دارد بر مدیریت و ساماندهی فضای مجازی و استفاده بهینه از آن تاکید کرد و گفت: لازم است از این ابزار در زمینه ترویج فضائل اخلاقی و تبلیغ دین و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود.

رحیم سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند با اشاره به اهمیت شکل‌گیری کارگروهی برای تولید محتوا خاطرنشان کرد: هنرمندان و جوانان انقلابی می‌توانند ایده‌های خود را در این کارگروه برای ارائه کاری فاخر در تبلیغات محیطی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی از ظرفیت بی‌انتهایی در حوزه‌ فرهنگ و هنر برخوردار است و می‌تواند محتوای مطلوبی را تولید کند، یادآوری کرد: تشکیل کارگروه تولید محتوای دینی در فضای مجازی گامی موثر و سازنده ای در جهت ترویج فضائل اخلاقی و تبلیغ دین و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهدبود، ولذا در این راستا باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره‌مند شد.

شایان ذکر است در ادامه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی طراحی و تولید محتواهای فرهنگی، هنری  اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/زرند




برگزاری نشست هم اندیشی اعضا کارگروه تولید محتوا در زرند

منبع:آرمـان
? برگزاری نشست هم اندیشی اعضا کارگروه تولید محتوا در زرند