برگزاری مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در راور

به مناسبت هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در راور برگزار شد. به گزارش “فت فتو“؛ به مناسبت هفته بهزیستی مانور خودرویی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری و دادستان، جمعی از مسئولین  و مدیران بهزیستی و تامین اجتماعی به همراه پرسنل اورژانس اجتماعی ۱۲۳در راور برگزار گردید. شبستری مدیر […]

به مناسبت هفته بهزیستی مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در راور برگزار شد.

به گزارش “فت فتو“؛ به مناسبت هفته بهزیستی مانور خودرویی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری و دادستان، جمعی از مسئولین  و مدیران بهزیستی و تامین اجتماعی به همراه پرسنل اورژانس اجتماعی ۱۲۳در راور برگزار گردید.

شبستری مدیر اداره بهزیستی شهرستان راور گفت: اين مانور با هدف آشنايي هر چه بيشتر مردم با اورژانس اجتماعي و خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد.

مدیر بهزیستی شهرستان راور كاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بحران ها، از جمله بحران هاي فردي، خانوادگي، خشونت و اجتماعي را از وظايف و فعاليت هاي اورژانس ۱۲۳ عنوان کرد و گفت: خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوي تماس هاي مردمي در رابطه با مسائل و آسیب های اجتماعی است.

وی افزود: با استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی و تیم متخصص، خدمات مشاوره ای، روان شناسی و مددکاری به صورت شبانه روزی و حضوری به ارائه خدمت می پردازد.

انتهای پیام/راور




برگزاری مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در راور

منبع:آرمـان
? برگزاری مانور اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی در راور