برگزاری شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نشست شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی امروز، ۵ بهمن‌ با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ارائه راهکار‌ها برای برگزاری بهتر این مراسم در سال آینده برگزار شد. حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در […]

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، نشست شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی امروز، ۵ بهمن‌ با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ارائه راهکار‌ها برای برگزاری بهتر این مراسم در سال آینده برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این نشست با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های عمرانی شهر کرمان گفت: بايد به موضوع استقرار امنیت مستمر در مجموعه گلزار شهدا توجه داشت و هر چه سریعتر وضعیت مهدیه مسجد صاحب‌الزمان‌(ع) نیز تعیین و تکلیف شود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را توفیق خدمت‌رسانی به زائران و دوستداران شهید سلیمانی دانست و از فعالیت همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه‌ سومین سالگرد شهید سلیمانی تقدیر کرد.

فداکار در این نشست با بیان اینکه بحث امنیتی و انتظامی در دهه مقاومت بسیار خوب انجام شد، گفت: اسکان و پذیرایی زائران مزار شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور نیز به خوبی صورت گرفت و آبرومندانه برگزار شد. دانشگاه شهید باهنر نیز با برگزاری مراسم ویژه بانوان به خوبی برنامه را اجرا کرد.

انتهای پیام




برگزاری شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید سلیمانی در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید سلیمانی در کرمان